BiKutuMutluluk Renk kutusu..

Ve bir taa taaam daha bu sefer rengarenk! Çünkü konumuz BKM Renk adlı Mart kutusu! Gerçekten tam da adı gibi renkli mi renkli sürprizler karşıladı beni. Neler derseniz, gündelik yaşamın her anında renkli renkli kullandığımız objelerin en cicileri düşünülmüş yine.
Bi kere benim gibi daha fazla su içmek için sürekli kendine motivasyonlar yaratmak isteyenler adına, hemi de pipeti ile birlikte kocaman bir mika su bardağı çıktı. Bana mavisi denk geldi. Çok da iyi oldu. kendim seçsem anca bu kadar seçerdim ;) Balkon masamın yeni bardağı şimdiden hazır oldu :)
Diğer sürpriz ise tabii ki boncuk bileklik oldu. Bi kere minik taşlı olmasına, ışıltılı olmasına, püskülüne, o çok sevdiğim bulut sembolünden taşımasına ve bileğe sarılır tipte olmasına bayıldım. Yine benim gibi, sade giyinip aksesuarlarla renklenmeyi seçenler için değişik değişik bileklikler her zaman kurtarıcı. O yüzden çok sevdim.
Aksesuar demişken, kutudan inanılmaz büyük bir bahar-yaz-piknik çantası çıktı desem! İnanmazsınız ama gerçekten kocaman. Tam de piknik ve hafta sonu deniz gezisi için ideal bence. Renkleri, tabii ki cabası ;)
Daha önce, normal ürün ve sürprizlerinde de boyamayı andıran şerit kağıt bantlar vs. olduğunda hep kendiliğimden boyama gibi süsleyip (hatta ikisini kartpostal yapmışlığım var :) sanırım bandananın kağıdı idi :) ) kullandığım gibi bu sefer tam da o iş için 5 tane ‘coloring’li kitap ayracı çıkmaz mı! Tabii ki boyamaya başladım. Bu arada ben pek kuru boya kullanamıyorum (çok bastıramadığım için) ancak kutudan bir de mini renkli boya kalemleri de çıktı desem! Ballı kaymak ;)
Vee inanmazsınız ama L’oreal’in hemen yıkanabilir saç boyası spreyi de kutuda var! Hem de çok güzel renklerden. Bana rose gold geldi ama diğerlerine de baktım, hepsi tam benlik. Yıllardır saçlarına mavi boya attıran biri olarak bu BKM sürprizinin ne kadar benlik olduğunu söylememe sanırım artık gerek yok :)
Özetle yine çok keyifli bi kutu sürpriz karşıladı beni, daha ne olsun? Sizin favoriniz ne oldu? :*

Comments

Popular Posts