Aus Dem Nichts..

Sanırım ben bu Fatih Akın’ı seviyorum. Hangileriyle, kaç tane oldu izlediklerim hatırlamıyorum ama bende toplamda-sonuçta bu yorumu yaptırmışlar. Dolayısıyla bu filmi de ilk duyduğumdan beri çoook merak ediyordum, deli gibi izlemek istiyordum, artık sinemaya gitme arzum tatmin olamadığı için malum yerlere düşsün diye bekliyordum. Ve sonunda oldu! Ve çok beğendim!
Beni çok etkiledi, çok heyecanlandırdı, meraklandırdı, her şekliyle de tatmin etti. Kısacası benim adıma, çok iyi bir filmdi. Helal olsun Fatih’e, bravo.
Bi kere her zamanki gibi konusuna dair hiçbir şey okumadan izlemeye başladım ve şoke oldum. Çok vurucu bir giriş yaptı. İkinci olarak oyuncular cuk yerine oturmuştu. Nuri karakteri çok orijinal bir tipti, inanamadım. Çocuk karakter Rocco, daha sevimli, daha tatlı ve komik bir çocuk olamazdı, bayıldım resmen ve çok sevdim (nitekim o yüzden de çok etkilendim). Kızımız Bayan Şekerçi ise inanılmazdı. Hem çok iyi oynamış, bayıldım; hem karaktere çok iyi oturmuştu. Ve inanılmaz güzel bir kadın olduğuna Kruger’ın bir kez daha, şimdi çok net olarak karar verdim. Nasıl taş, nasıl kadın gibi kadın, helal olsun. Yani ben bir kadın olarak bu kadar beğendiysem erkekleri düşünemiyorum.
Sonuç olarak konusuna dair hiçbir sürprizi bozmadan izlemenizi tavsiye ediyorum ancak şoke edici anlara hazırlıklı olmanızı da hatırlatıyorum. Hadi izleyin de birlikte konuşalım ;)

Comments