BiKutuMutluluk Kartopu kutusu..

Ta taam karşınızda, özellikle de kırtasiye sever birinin karşısına çıkabilecek en keyifli BKM kutusu var! Adı da Kartopu❄. Onun için neden nasılını uzatmadan hemen içindekilere geçiyorum. Çünkü sıralayınca ne demek istediğimi hemen anlayacaksınız :)
Ve evet evet sizi süppper bir ‘etiket kitabı’ karşılıyor, bir kere. Sonunda ne zamandır çok ama çok istediğim, keşke BiMutlu ekibim yapsa dediğim bir sürpriz! Çünkü tasarımlarını, çizimlerini çok seviyorum. O yüzden de keşke, Bando’nun etiket defterleri gibi bir sürü yapsalar diye çok istiyordum. Önceleri Kitap Kurdu ve 2016 Yeni Yıl kutusunda küçük bir set olarak etiketlerine çoğul anlamda kavuşunca, istediğim daha da pekişmişti. Hoş ben ilk BKM kutumdaki paketlerin, o minik kırmızı ‘bikutumutluluk’ etiketlerine ilk görüşte vurulmuştum! Hatta onlardan da bir sheet yapılsa ve dükkan’da olsa dehşet güzel olur. Ah hadi inşallah ;) (zira ajandamda BKM günlerimi işaretlerken çok mu çok havalı oluyor ;) )
Ajanda-günlük olaylarının mutlu bir kullanıcısı iseniz de ‘haftalık plan’ tam sizlik, tam bizlik. Öyle ki her ne kadar ajandaya olayları işaretlesek de bazen insan önünde de olsun, kafanın gittiği günlerde, bize hatırlatma yapsın istiyor. O yüzden, mühürlerle ve bizatihi BKM etiketleri ile süslemek için sabırsızlanıyorum :)
Evdeki keyiflerimize eşlik eden bu cicilerden sonra bir de, hemi de 3 tane cici, dışarıdaki keyfimizde bize eşlik etmek için kutudaki yerini almış! En başta, bir clutch sevdalısı olarak :) ‘let it snow çantası’ndan bahsetmezsem olmaz. Bi kere hem boyu tam benlik hem de bu sefer, kışa özel, bez olmayan çok değişik bir materyalden, su geçirmez kumaşlı! Ballı kaymak yani :)  Tüylü ‘anahtarlık’ ise dehşet sevimli. İlk gördüğümden beri bir türlü almak kısmet olmamıştı, demek ki nasip BKM hediyesi olmasıymış. Hem de gerçekten kendimin beğenip alabileceği tipte, yanında büyük bir kar tanesi figürü ile. IG’de görmüşsünüzdür, çantama astım gitti bile ;) Diğeri de ponpon, anahtarlıkla takım tüylü bere. Hem de örme yünden, yumoş yumoş bir beyaz renkte. İzmir’de ne yazık ki bu sene karı yakalayamadık daha ama beklemeye devam ;)
Kısacası, bir o kadar keyifli motto kartı ve BiMutlu Dergisi ile BKM’umun bu ayki kutusu, şimdiden en favori kutularımdan biri oldu bile! Benden söylemesi ;)

Comments