artık Wordpress'te de varım!..

https://jaleninalemi.wordpress.com
📢🙋🏻Bilin bakalım blog’umun artık nesi var?
Nesi mi var, artık bir ikiz kardeşi var👯O nasıl mı oluyor? Tam da şöyle:
🌐Çok uzun bir zamandır blogspot uzantılı blog’umu wordpress’e taşımak istiyordum. Kaç kez de denemiş ancak bir türlü yapamamıştım. Ancak bu sefer azmettim ve sanırım bir şeyler başardım. Böylece de karşıma
jaleninalemi.wordpress.com şekliyle, adı aynı kalmak sadece uzantısı değişmek kaydıyla ikiz blog’um çıktı. İkiz diyorum çünkü nolur nolmaz diye şimdilik ilkini kapatmıyorum. Yazıları eş zamanlı olarak ikisinde de yayınlamak istiyorum. Çünkü wordpress’e geçmek istememin sebebi her ne kadar, blog’ları takip edenlerin okuma-yeni yazıları takip etme bağlamında çok daha rahat bulduğu bir platform olması olsa da, GooglePlus üzerinden de çok takip eden olduğunu bildiğim için ve tabii ki sonuçta ilk göz ağrım olduğu için tamamen vazgeçmek istemiyorum. E tabii bir de google’un sağladığı limitsiz ve ücretsiz depolama alanı kolaylığı var. Wordpress’te ücretsiz bir şablon seçtim ve kotam dolarsa yer de satın alamayacağımı biliyorum ancak yine de şöyle sağlam bir şans tanımak istedim bu sefer.
🖥Siz ne dersiniz iyi yapmış mıyım? Wordpress üzerinden daha kolay takip-okuma vb. olur mu sizin için?
Bu arada ikiz blog’da yukardaki sekmeler, kategoriler açısından tam istediğim gibi oldu. Zira bu şekli, blogspot üzerinde bir türlü yapamamıştım. Her şey yerli yerinde, ne neyin altında, vb. daha bir derli toplu gibi geldi bana. .
Bir de Safari-Explorer üzerinden açtığınızda sayfa görünümünü az küçülttüğünüzde 3 veya daha fazla sütun-kolon yan yana geliyor ve çok daha fazla yazıyı toplu olarak görebiliyorsunuz😉
📲Bilen biliyordur ancak bir de son olarak şu notu düşmek isterim; o da wordpress üzerinden bir hesap açıp blog’umu takibe alırsanız; cebinize ve/veya tabletinize indirdiğiniz ücretsiz wordpress uygulaması üzerinden, yazılarımı çok daha kolay görebilir, daha rahat okuyabilirsiniz. En azından ben takip ettiği blog’lar için yeni yazıları kaçırma olasılığını, bu yöntemle azaltma yoluna gidiyorum☺️
💻O zaman dediğim gibi, bundan sonra yazılarımı dilerseniz
➡️jaleninalemi.blogspot.com ya da ➡️jaleninalemi.wordpress.com üzerinden okuyabilirsiniz😘

Comments

Popular Posts