ABM Happy Mail November 2016 & January 2017..

Aslında A Beautiful Mess adlı blog’un aynı isimli dükkanında, geçtiğimiz yaza kadar kaç senedir çok güzel bir aylık aboneliği vardı. Benim gibi kırtasiye manyaklarının severek kullandığı Happy Mail ve de Messy Box adlı iki tip abonelikti. İçerisinde kartpostallar, etiketler, kalemler, mühürler, washi bantlar, büyük boy art print tipi kartonetler ve daha neler neler. Hatta ben de her iki abonelik tipi için şu yazıları yazmıştım, hatırlayan bilir. Ancak bu yaz her iki aboneliği de sonlandırma kararı aldılar ve eski ayları indirimli olarak satışa çıkardılar. Aslında her yaz büyük indirim yapıyorlardı, geçmiş aylar için ama bu seferki son oldu! Şahsen ben full bir abonelik üzerinden gitmesem de ara ara, beğendiğim ayları kaçırmamaya çalışıyordum. (Blog’da da yakaladıkları hep yazdım ;) ). Son indirimde de 2 tane Happy Mail kaptım! Her ne kadar artık yeniden alınma şansları olmasa da fikir olması ve kendime de arşiv olması adına buraya eklemek istedim.
Bu arada aklınızda olsun, benzer bir diğer abonelikleri (yine daha önce blogda yazdığım) Studio Calico hayatına devam ediyor ve yepyeni organik bakım ürünlerine dair aylık abonelikleri Qui Fresh (henüz deneyememiş olsam da) tam gaz yaşamına başladı ;) İlgilenenlere duyurulur :)
Kasım 2016 tarihli, yukarıdaki resimde görülen zarftan çıkanları listeleyecek olursam:
9 adet kart
9 adet zarf
2 adet kartpostal
1 adet kalın kartondan 'art print' dekor kartı (8x10 inch ebatında)
1 adet mektup şeklinde broş [enamel pin]
1 adet ok şeklinde, üzeri yazılı etiket seti (26 tane)
1 adet paket notu kart seti (3 adet, zarfıyla birlikte)

Ocak 2017 tarihli, yukarıdaki resimde görülen zarftan çıkanları listeleyecek olursam:
9 adet kart
9 adet zarf
1 adet kartpostal
1 adet kalın kartondan 'art print' dekor kartı (8x10 inch ebatında)
1 adet pembe, ucu yıldız şeklinde ‘highlighter’ kalem
1 adet altın rengi mini alp desenli, beyaz ‘washi’ bant
1 adet yazılı, büyük boy yuvarlak etiket (2 inch ebatında)
1 adet kalp şeklinde, çeşitli ebatlarda etiket seti (26 tane)

Meraklısına:
* A Beautiful Mess - Happy Mail aboneliği yazım için tık tık
* Diğer birkaç ABM Happy Mail yazım için de tıkı tık

Comments

Popular Posts