BiKutuMutluluk Lavanta kutusu..

Bi mutlu çiçeklerle olan yolculuğum mimoza ile başladı ve güzeller güzeli begonvil ile devam etti. Bu ay ise beni misler gibi bir lavanta kutusu karşıladı. Hem de öyle böyle değil, çok mu çok güzel bir kutuyla. Aynı diğer çiçek kutuları gibi, buna da, rahatlıkla aşık oldum diyebilirim ;)
O yüzden de hemen içindekilere geçiyorum. Bir kere sizi kutuyu açar açmaz muhteşem bir lavanta kokusu karşılıyor. Çok geçmeden kaynağının, sevimli mi sevimli mor pötikareli bir güzellik içindeki lavanta kokusu olduğunu görüyorsunuz. Şahsen ben şu an için en azından, onu dolaba koyup gözden ırak yapmaya kıyamadığımdan odamın bilimum köşelerinde göz zevkime amade kılıyorum ;)
Az daha geçmeden meğer o mis kokunun bir kaynağı daha olduğunu, onun da zarif ötesi bir lavanta dalı buketi olduğunu anlıyorsunuz. Benim ki kokusu kalsa da az biraz eskimiş olduğu için bu güzelliğe de çok sevindim. Henüz odamdaki çiçek konseptini tamamlamadığım için masamda bana eşlik ediyor kendileri, güzelliğiyle :)
Mis kokulu deyince bir de ne göreyim, birkaç öyle önce sürprizli Çarşamba ile beni mutlu eden mini L’occitane el kreminin lavantalısı göz kırpmıyor mu oradan! Çok mu çok sevindim, zira mini kremlere bayılırım. Hemen çantama attım bile! Ama hangi çantama?! Veee dehşet sürprizim olan canvas clutch çanta sürprizine atlıyorum. Çünkü kutunun dibinde, tam hepsi bitti derken bi gördüm inanamadım. Harbiden. Zira ne zamandır broşlarımı takmak istediğim, ne çok büyük ne çok küçük bir bez çanta arıyordum. Hatta etsy’e kaç kez bakmış ama istediğim gibi bulamamıştım. Tam kullanmadığım bi tote bag’i kesip ucuna bileğe takma sapı ekleyerek bi çanta yapayım diye kafamda planı oturttuğum hafta bu sürpriz kapımı çaldı ya ben ne diyim. Harikasın BiKutuMutluluk.. seni seviyorummmm... Akabinde cicilerimi sıralayıp bir de kendim için kolay olsun diye fermuar ucuna, BKM Yeni Başlangıçlar kutusundan çıkan anahtarlığı da takıp kişileştirmemi tamamladım :) E tabii pin’lerimin çoğunun da BiKutuMutluluk’tan olduğunu söylememe gerek yok ;)
Mis gibi sürprizler bitti mi? Hayırrr... sıradaki, çok mu çok zarif bir lavanta dalı desenli bir paket dolusu peçete desem!. Hele ki o kutunun lavanta kokusu da üzerlerine sinmiş ki tam mis gibi kokulu peçete olmuşlar :) Diğer ciciler ise 3’lü bir paket olarak öyle güzel magnetler ki anlatamam. Bilen bilir bayılırım buzdolabı mıknatıslarına. Zaten BKM Dondurma kutusundan çıkan dondi magnetimin yanına, diğer bi dünya dostlarıyla birlikte çok mu çok güzel olacağı garanti ;) Şimdilik azıcık IG fotolarıma eşlik etsin ama ;)
Sempatiklerin sempatiği güzelliği ise sona sakladım. Mor kalpli mini mektup desenli, hemi de tahtadan küpeler desem!!! OMG! Hemen taktığım gibi attım kendimi sokağa :) Öyle tatlı öyle güzel ki. Yine bilen bilir son dönem, A Beautiful Mess happy mail’ları yüzünden bir mektup deseni (e tabii postcrossing etkisi de var :) ) takıntıma ilaç gibi geldi. Çoook sevdim... Yıllar önce BKM Mimoza kutusundan çıkan o dehşet küpeler gibi bunlara da görür görmez vuruldum!
Son olarak motto kartın güzelliği ve motiv cümlesi ile BiMutluDergi’nin güzelliğini söylememe gerek yok sanırım. Sürekli fotoğrafını çekmek isteyecek kadar tatlı renk ve desenleriyle yine kalp kalp kalp...
Kısacası ben kutuyla aşk yaşamaya geri dönüyorum, sizi de fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum ;)

Comments

Popular Posts