BiKutuMutluluk Begonvil kutusu..

Veee yaz gibi sımsıcak ve keyifli mi keyifli bir BiKutuMutluluk kutusundan, Begonvil kutusundan selam olsun :) Bir kere kutuyu açar açmaz missss gibi bir parfüm kokusu sizi karşılayıp, şöyle tek seferde mest ediyor. Meğer sonra anlıyorsunuz ki sebebi, dehşet güzel kokulu bir yasemin sabunuymuş. Bi kere benim kalbimi, kafadan kazandı. Çünkü hem halihazırda ve çiçeği burnunda bir (güzel paketli) sabun koleksiyoncusu olarak, hem de taa 2 sene önceki BKM Mimoza kutusunda çıkan sabuna aşık olup halen kullanmaya kıyamamış biri olarak :) Öyle ki önce odamda, sonra giysilerin arasında dolapta, şimdi de diğer dostlarının yanında ;) banyodaki yuvasında yaşamına, erimeden devam ediyor :) Ne yapabilirim ki, o kadar güzel kokuyor ki halen kıyamadım ve şimdi yine onun kadar güzel kokan kardeşi geldi :) Yihaaa :)
Gelelim diğer cicilere ;) Bi kutunun o güzeller güzeli kapağını kaldırır kaldırmaz sizi karşılayan ayın motto kartı o kadar güzel, o kadar tarz ve orijinal ki, ben şahsen aşk yaşadım :) Zaten mermer desenini çok severim, hele ki böyle bir tasarımla motivasyon kartpostalı olmuş şekline ba-yıl-dım...
Aynı paralelde birbirinden güzel, ama öyle böyle değil, deli güzel bardak altları ise resmen konuşuyor. O kadar güzel ki renkleri, desenleri, o bi o kadar bayıldığım altın yaldızlı yazı karakterleri ile beni mest etti.
Aynı begonvil konseptli gözlük kılıfı kesesi ise çok süper oldu. Çünkü sadece bu tip kılıfları kullanabiliyorum (hem kullanışlılığı hem az yer kaplamaları sebebiyle) ve geçen yazdan beri tam gönlüme göre bulamamıştım. Bi kere desenini beğendiğim çıkmıştı, o da bize kargo yapmıyodu :) Vallahi sağ olsun BKM ekibi tam zamanında, hem de tam istediğim, beğendiğim tarzda hızır gibi yetişti ya ben onları sevmeyim de ne yapayim :*
Ve tabii ki bir saç bandı ve tacı toplayıcısı, kullanıcısı olarak yumuşacık dantelli begonvil banda da onun kadar sevindim. Hep toplayamayan ama önüne de gelsin sevmeyen bir uzun saçlı olarak kullanıma girdi bile ;)
Bu arada içi değişmeceli kolye fikrine de bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Çünkü vakti zamanında böyle bir anahtarlığım vardı ve çok severdim. Ancak bir kolye sever olarak (kanımca en kolay ve kullanışlı aksesuar) bu fikre geberdim. Sırf bu güzeller güzeli kartı değil, yeğenleri aşıklısı teyze olarak da fotoğraf koyacağımı da söylememe gerek yok korkarım ;) 
En ciciyi sona sakladım :) Zira begonvil çiçeğinin İngilizce karşılıklarından birinin de ‘paper flower’ olduğunu öğrenip bu güzelliğe bir kere daha, fikriyle aşık oldum. Böyle mini yapma çiçekleri çok severim (tabii ki plastik olmayan). Hep de biriktiririm, bi şekilde estetik kullanıma sokarım. Bu da zevkle öyle olup, IG karelerime eşlik edecek (etmeye başladı bile) olası kesin.
Son olarak, IG’de geçen gün paylaştığım BiMutluDergi iletimi, mutlulukla, buraya da ekleyerek tatlı mı tatlı, musmutlu Begonvil yazımı sonlandırıyorum ;) Haydin begonvil kokulu güneşli günlerle kalın ;*
Neredeyse iki yıldır her ay mutlu kutularımızdan bizi selamlayan 📖 @bimutludergi için ayrı bir paylaşım yapma gereği duydum. Çünkü her ay bana 'ama bitti!' hissini yaşatacak kadar keyifle okuyorum.
Begonvil 🌺 temalı Mayıs sayısı üzerinden ifade edecek olursam;
Ayşe ve Merdol'un bol İtalya 🇮🇹 kokulu yazılarına bayılıyorummm. Hele ki bu ay, artık o güzel yazıların bir blog'u olduğunu öğrendim ya, çok ama çok sevindim. Çünkü sadece sayfalarda kalmaması gereken özellikte keyifli yazılar. Süpersiniz vallahi, bayılıyorum maceralarınıza 🤗
✍🏼 http://aysemerdolontheway.com
Macera diyince, bir Ramile'nin Torino maceralarının da hastası oldum🙋🏻☺️ Yazı ve anlatış stili tam benlik. Ex bi Erasmus olarak da bana o dönemi yeniden hatırlatıyor ya, tadından yenmiyor her bir satır 😍✌🏼
Hele bir de her ay bizi mutlulukla, umutla karşılayan giriş yazıları o kadar huzurlu bir güzellikte ki, değmeyin keyfime. İşte bu yüzden de keşke daha daha olsa da okusam dedirtiyor, her ay kendini. ♥️
İyi ki varsınız 🙏🏼 ben ne diyim ♥️🎈🌺😘

Comments

Popular Posts