Perfetti Sconosciuti..

L
Evet itiraf ediyorum, filmi izlemek üzere seçmemin yegane sebebi İtalyanca olmasıydı :) Napayım seviyorum :) Ancak posteri itibariyle de böyle sessiz sakin, keyifli bir akşam sineması olacağını düşündürttü. Nitekim de öyle oldu. özellikle üçte ikisi inanılmaz keyifliydi. Çok güldüm, çok eğlendim. Ne zaman ki, ana konusu noktasında, cep telefonlarının, filmdeki kadın karakterlerden birinin harika tespiti üzere, yaşamımızın ‘karakutusu’ olmasının ürpertici etkisinin rüzgarı esmeye başladı, bayağı streslendi film. Sonunu söylemiyorum (tabii ki :) ) ancak tam spoiler vermelik olduğunu da eklemekten geri duramıyorum :)
Bu arada, ev sahibi ailenin babasının, kızına yaptığı konuşmanın ne kadar muhteşem ve bizler için ne kadar OLAĞANDIŞI bir konuşma olduğunun vurgusunu da yapmak istiyorum. Helal olsun. İşte budur ya. Bırakın bizde gelecek yüzyılda olma ihtimalini, gelecek milyon yılda bile olamaz, hatta bir paralel evreni olsa ülkenin, orada bile olması mümkün değil kanaatindeyim; böyle olması da beni daha da üzüp sinirlendiriyor, orası ayrı. Ah ki ne ah..
Neyse efendim, içimi, çaktırmadan döktüysem; filmi, benim gibi keyifli bi 1.5 saat geçirmelik hafta sonu sinema eğlenceliği olarak görebilir ve cep telefonun nelere kadir olduğunu, ne menem bir cisim olduğunu seyreyleyebilirsiniz derim ;)
Meraklısına: Sohbetler esnasında geçen ve kadın-erkek ayrımını pc-mac üzerinden yapan karşılaştırmaya ba-yıl-dım.. süpperdi..

Comments

Popular Posts