BiKutuMutluluk Şans kutusu..

Tam da baharın gelmişken geri kaçtığı! ve ümidin-neşenin en çok arzulandığı, şansın daha da bi dileklerde yer tuttuğu bir dönemde kapımı çalan BiKutuMutluluk Şans kutumu sevmem mi ben, hem de nasıl.. hem de nasıl mutlu eder..
Öyle ki, öncelikle sizi çok mu çok tatlı (tabii ki her ay olduğu gibi) bir motto kart karşılıyor, hem de bu sefer İtalyanca kelimeleriyle de ;) Onun ardından ise çokkkk şeker bir cep kitap göz kırpıyor. Zira ben çok severim öyle kitapları, hem o meşhur siyah ciltli Cevaplar Kitabı’nı hem de Mesnevi’den Cevaplar kitabını almışlığım var. Onun için buna da bayıldım. Rengiyle de içimi açtı, mutlu etti vallahi beni; hemen de masamdaki arkadaşlarının yanında yerini aldı :) Arkadaşlarının yanında yerini alan bir diğer şeker şey ise, bana Miro’nun tablolarını andıran tasarımıyla fil broş oldu. Diğer pembiş ‘önce kahve’ BiKutuMutluluk broşumun ve bir diğer pembiş donut broşumun yanında yakama zıplayıverdi bile ;)
Bir diğer filli tasarım ise akordeon şekliyle şans booklet’i oldu. Cici mi cici 7 filli dizaynı ile IG karelerinde yer almaya adaylığını koydu hemen, tabii :) Mandala desenli fular ise çok ama çok güzel bir sürpriz oldu. Çünkü geçen yazdan beri çok istiyordum ancak bir türlü denk gelip alamamıştım. O yüzden, hazır da bahar geliyorken süpper oldu. Zira fular olayına ba-yı-lı-rımmm. 
Bu ayın lezzet sürprizi ise şans kurabiyesi oldu! yaaa ama çok tatlısınızzz, hiçbir şeyi atlamamış, şansa dair en güzel tüm ayrıntıları düşünmüşsünüz... sizi sevmeyim de ne yapayım ben.. :* Tabii ki ben bu satırları yazarken daha kırmaya kıyamamıştım orası ayrı :) Sanırım doğru anı bekliyorum ;) Du bakalım.. 
Şansa dair aklınıza gelebilecek tüm mutlulukları derken gerçekten öyle kastettim zira pembiş kuş tüyünün eklemesinin ve 4 yapraklı yonca sembolü olan altın sarısı bilekliğin de unutulmamış olması tesadüf olamaz. O kadar zarif, o kadar tatlılar ki. Bilmiyorum ben çok sevdim. 
BiMutluDergi’de kendimden de bi IG karesi görmek ise resmen ballı kaymak oldu... canımsınız...çok teşekkürler.. şans sizinle de olsun hep. Bu kutu hepimize ve her şeye..... şans getirsin inşallah...
Meraklısına: Tüm diğer BiKutuMutluluk post’ları için tık tık..
* BiKutuMutluluk için ise buraya tık tık ;)

Comments