Goddess Provisions ‘meditate + celebrate’ kutusu..

Kendime yılbaşı hediyesi yaptığım bir diğer cicim ise uzun zamandır yolunu gözlediğim Goddess Provisions aboneliğinin eski konseptlerinden ‘meditate + celebrate’ kutusu oldu. Yanlış hatırlamıyorsam Goddess Provisions’ı tanımama sebep olan kutu bu olmuştu. Eğer bu değilse bile çok beğenip sahip olmak istediğim ilk konseptleri kesinlikle bu idi. Öyle ki hem Goddess Provisions’ın genel konseptini çok iyi anlatıyor, hem de tam benim en sevdiğim-beğendiğim-sahip olmak istediğim objelerden oluşan bir kutu. 
Şöyle açıcak olursam, marka genellikle; spiritüel, yoga/meditasyon/çakralar vb. ilgi alanlarına sahip, organik-doğal ürünleri tercih eden, şifalı taşlar, soya mumları hastası, organik-sağlıklı atıştırmalıkları kullanan, malalar, mala tipi bileklikler, onlarla ilgili stillere sahip broş, patch vb. aksesuarları çok seven kişilere hitap eden bir yelpazeye sahip. Dolayısıyla her ay farklı da olsa konseptleri hep bu paralelde somutlaşıyor. [Bknz. Tüm çıkan ürünlerin ne olduğu, adı ve tanımlamaları için indeks kartı.]
Öyle ki ‘meditate + celebrate’ adlı bu sahip olduğum kutu da tam, tüm bunları çok güzel ve her şeyden önce, eksiklerim bazında benim aradığım-ihtiyaç duyduğum objeleri barındırıyor. Ve her birinden de inanılmaz memnun bıraktı beni. Öncelikle 100%Pure markası çok beğendiğim çok iyi bir organik markası olduğu ve lip gloos’um bittiği, organiğini bulamadığım için çok istediğim bir şeydi. Ve tam istediğim gibi inanılmaz memnun kaldım. Bakmayın öyle cırtlak pembe görünmesine, çok hafif bi canlı pembemsilik veriyor ve çok tatlı simli bir ışıltı. Hem çok da hoş ve hafif bir kokusu var.. Ve tüm bunları, tamamen bitkisel, doğal bir organik içerikle sağlaması da ‘madem yapılabiliryor, neden öyle kimyasalı tonla basıyorsunuz mi?!’ sorusunu hortlatıyor, yeniden zihnimde..
İkinci favorim bazındaysa; bilenler bilir bir mum düşkünüyüm ancak soya mumu olmayanların ne kadar zararlı olduğunu öğrendiğimden beri sırf soya mumu kullanıyorum, daha doğrusu bulabilirsem. Çünkü bırakın soya olanını bulmanın dehşet zorluğunu, kalitelisini, kokusu zevkime uyanını, güzelini ve tabii ki uygun fiyatlısını (ki parafinlilerin yanında çok çok pahalılar) bulmak inanılmaz zor. Bi de buna kişisel kullanım zevki-estetiğim tercihimde kapağı da olsun, camdan olsun, camı da güzel olsun diyince varın siz düşünün. O yüzden ne zamanki kutuda mum olduğunu, hele ki soya mumu olduğunu görünce gözlerim ışıldadı! Ve kullandığımda da gördüm ki bu güne kadar kullandığım ya da gördüğüm, soya olan ve olmayan tüm mumlar arasında kokusu en ama ennnn güzel mum çıktı. O minikliğine, tenekemsi kabına rağmen kokusuna aşık oldum. O kadar hoş, o kadar da hafif ve hiç ama hiç rahatsız etmeyen bir mum çıktı ki. Şimdi biterse nasıl bulacağım bi daha diye kara kara düşünüyorum.
Üçüncü aşkım ise pembe kuartz taş küresi oldu. Ne zamandır çok istiyordum. Öyle ki sahip olduğu pozitif enerji ve anlamı öğrendiğimden beri, gerçek bi pembe kuartzı aradım durdum. Ya ebatını ya şeklini beğenmedim durdum da. Ve kutuda olduğunu, hem de şöyle doygun bir boyuttaki versiyonunun olduğunu görünce inanamadım. İndeks kartta ‘hold your crystal sphere and whisper sweet words to yourself’ cümlesini okuduğumda ise ‘işte budur! Tam da ihtiyacım olan zamanda, ihtiyacım olan şey’ dedim ;)
Dolayısıyla dünyayı pozitif algılama ve hep pozitif şeyler düşünüp ona da pozitif enerji yollamak istemem paralelinde, küre gibi, aynı ama hizmet ettiği not edilen stresi azaltıcı organik sprey ve aromaterapi yağı dehşet denk geldi. Hele ki aşağıda görseliğini paylaştığım, motto kartıyla gelen aromaterapi yağının affirmation cümlesine bakar mısınız. Şaka gibi resmen. Beni duyup yapmışlar. Bu kadar mı zamanlama tutar. Böyle spiritüel bir kutunun, böylesi spiritüellikle hissedip tam olması ihtiyaç duyulan zamanımda karşıma çıkması.. :)
Aynı şekilde Merkür retrosu etkisinde kalan bana, hem de bu aralar broş pinlere takık birine böylesi tatlı ve amacına uygun bir obje. Bingo bingo..
Doğal atıştırmalık olarak, çok ama çok sevdiğim kaju fıstığının, hem da doğal ve organik halinin eklenmesi yüz puan benden. Çok da lezzetli çıktı. Tuzlu ve kavrulmuşundan daha daha çok sevdim diyebilirim. Hem bu markayı da çok tutar ve beğenirim.
Sonuç olarak 7 ürününün yedisiyle de beni çok tatmin etti. Sonrasındaki konseptlerini takip ettim, ediyorum ancak bu kadar iyisine denk gelmedim. Olur da eski kutuları indirimden falan gibi yeniden satışa sunarlarda bu kutuyu kaçırmayın derim.
Meraklısına: incelemek isterseniz ... http://www.goddessprovisions.com/