Birchbox Limited Edition: New Naturals kutusu..

Birchbox Limited Edition: New Naturals özel kutusu ne zamandır istiyordum ve yıllardır özenle, damlaya damlaya biriktirdiğim Birch puanlarımla, 59lık kutuyu 20a alma becerisi gösterdim. Aferin bana :) Her biri tamamen organik kişisel bakım ve makyaj ürünlerinden oluşan bu kutu, normalde almaya kalkışılsa 215lık fiyatıyla dahi sonuna kadar hak eden bir yapıya sahip. Öyle ki her ne zaman azıcık organikten uzaklaşsam, öğrendiğim yeni bir bilgiyle ne kadar büyük zarar verdiklerini okuyup hemen geri dönüyorum. Alabildiğimi, ulaşabildiğimi, gücüm yeteni alıyor, yok olmuyorsa da hiç o tip bir ürünü kullanmamayı tercih ediyorum, etmeye çalışıyorum.
Öyle ki kutudan çıkan tüm ürünlerin içeriğinde; paraben, sülfat, petrokimyasallar ve fatalatlar* kullanılmamış.
* Fatalat esterleri yada basitçe fatalatlar birçok plastik ve tüketici ürününde kullanılan bir grup kimyasallardır. En yaygın şekilde kullanılan fatalatalara örnek vermek gerekirse DEHP (di(2-ethylhexyl)phthalate), DBP (dibutyl phthalate), BBP (butyl benzyl phthalate), DiNP ((di(iso-nonyl)phthalate) ve DiDP ((di(iso-decyl)phthalate) sayılabilir.
Hindistancevizi yağı, nar enzimleri ve E vitamini gibi yenilebilecek kadar iyi malzemelerden oluşturularak yapılmış. Kutudan çıkan ürünlerin her biri, benim ne zamandır ihtiyaç duyduğum makyaj malzemelerinden ve kişisel bakım ürünlerden oluşan, hem de biri hariç hepsi tam ürün boyunda olan parçalar olduğu için toplu almal çok ekonomik ve acayip pratik oldu. Bonus olarak da hiç bilmediğim ancak çok faydalı ve etkin olduğunu gördüğüm birkaç ürünle-markayla tanışmış oldum. Tabii ne zamandır almak istediğim kanvas, yazılı, orta boy makyaj çantasında da gözüm olduğu bir gerçekti :)
Her biri organik makyaj sektörünün önde gelen markalarının etiketini taşıyan ürünlere dair kısaca notlarımı ise şu şekilde paylaşabilmem mümkün:
One Love Organics® Gardenia + Tea Antioxidant Body Serum
Elimdeki organik body mist'in bir kez daha, hele ki daha yoğun olarak ne kadar zararlı olduğunu okuduğumdan, ancak kış dolayısıyla derimin feci kuruduğunu hissettiğimden beri çok istiyordum ve bu organik vücut serumu çıkınca dehşet sevindim. Ve inanılmaz memnun kaldım. Yağlı gibi görünse de hiç öyle değil. Çok ince serpişiyor tene ve hemen emiliyor. Sprey başlığı ise bugüne kadar hiç görmediğim bir tipte çıktı ve çok ama çoook kolay, pratik, tabiri caizse kullanıcı dostu. Çok ama çok iyi bir ürün.
EXO Supply Co. Pure Remover™ in Lavender
Gerçekten şaşırtıcı derecede çok iyi çıktı. Tanımında denildiği gibi, bi kere çok etkili. 3-4 kat sürdüğüm simli ojelerimi, hiçbir asetonun çıkaramadığı kadar rahatlıkla ve zedelemeden, o kadar kolay çıkardı ki gerçekten gözlerime inanamadım. Ayrıca sevmeme rağmen çoğu kez asetonların o keskin kokusuna karşın bu ürün hiç kokmadı. Oysa ki bitkisel yapısı nedeniyle yakından koklayınca çok hoş ve hafif bi lavanta kokusu var ancak hiç öyle odayı buram buram kokutmadı, dolayısıyla kokusuyla hiç rahatsız etmedi. Tırnaklarımı da hiç kurutmadı. Ancak dediğim gibi, her şeyden öte, organik olmasına rağmen bu kadar kolay, uğraştırmadan ojelerimi çıkartmasına (hem de organik olmayan, en az iki kat sürdüğüm ojeleri) çok şaşırdım, dehşet memnun kaldım.
Juice Beauty® Hydrating Mist
Gün içinde bi tazelenme hissetmek istediğinizde yüzünüze püskürtebileceğiniz bu ürün bi harika dostlar! Önce güldüm, yok dedim olmaz. Ancak harbiden çok iyi hissettiriyor ve cildinize bi canlılık getiriyor. Belki plasebo etkisidir ancak ben söylemeden, farkının görüldüğünü duyunca hiç de öyle olmadığını anladım. Hele ki organik diye gönül rahatlığıyla kullanmak o kadar muhteşem bi his ki. İşte bunu seviyorum.
rms beauty™ lip shine in Honest
Hafif pembemsiymiş gibi görünse de nude tarzı bir rengi olan bu parlatıcı rujun, benim adıma tek zor yanı parmakla sürülebilecek kullanımı oldu. Çünkü artık böyleleri zor geliyor. Ancak dudağımdaki duruşu, verdiği hafif renk ve çok tatlı ışıltı çok hoşuma gitti.
Au Naturale Cosmetics Organic Creme Highlighter Stick in Rose Gold
Ben daha pembemsi, şeftalimsi renkteki Mineral Fusion muadilini kullanıyordum. Ancak bu markanın çok methini duyduydum. Altın sarısı parlaklık etkili hafif bronzluk veren tonunu duyunca çok heyecanlandım. Ve evet çoook memnun kaldım. Hem hali hazırda kullandığım hem daha önce kullandığım muadillerden farklı olarak, gün içinde, organikliği veya benim yüzümü çok elleme bağladığım çabuk yok olma durumu da ekstra bir nitelik olarak, hiç olmadı. Öğlen sürdüm ve gece geç saate kadar hiçbir şey olmadı. Beyaz tenli olmama rağmen dd hiç abartı koyu durmadı. O pembe altın sarısı parlaklık ise tam denilen gibi oluyor ve inanılmaz güzel duruyor. Ve organikkkk.. daha ne olsun...
W3LL PEOPLE Expressionist Mascara
Bu markanın yumuşak göz kalemi kullandığım ilk organik göz kalemi idi ve muhteşemdi. Bi daha onun gibisini kullanmadım. Ne yazık ki buralarda olmayan bi marka. Zaten onunla da iki yaz idi sanırım, Birchbox'ın bir önceki organik set kutusu sayesinde tanışmıştım. O kutu da olaydı ancak bu daha da olay çıktı. O yüzden aynı markanın maskarası olması çok memnun etti. Ben pek maskara kullanmam ancak elimde de olsun diye edinmek istiyordum. Çok iyi sürebilen biri değilim ancak az etkili de olsa, göz için olan bir üründe tek derdim organikliği olduğu için benim adıma yeterli oldu.
Tata Harper Resurfacing Mask - Sample-size
Kutunun tek deneme boyu ürünü olmasına rağmen bence gayette yeterli. Öyle ki kanımca en az on denemelik çıkar. Çok rahat uyguladım maskeyi. Hiç su ile ya da başka bir şeyle karıştırılmaya gerek duymaması çok iyi. Ellerimi berbat etmeden de çok pratik sürüverdim. Genelde maske yapımca bir anda kurutur ve nemlendiriciye ihtiyaç duyar cildim. Bunla hiç öyle olmadı. Hatta hiç krem sürmedim. Kutudan çıkan mist'i, sırf bişi sürmüş olmak için kullandım o kadar. Çok memnun kaldım yorumunu rahatlıkla yazabilirim.
ILIA Beauty Lip Gloss in Peek A Boo
Nude görünce biraz uzak durdum, zira pek sevmem ve kullanmam. Ancak sürünce inanamadım. Direkt dudağımın rengini alıp ıpışıl bir görünüm verdi. Bayıldım resmen.
Dogeared Lil’ Zip Pouch
Bilen bilir kanvas kumaştan her türlü çantanın hastasıyımdır. Dolayısıyla bunu da görünce vuruldum! Muadillerinden ne zamandır görüyor anca tekil olarak paraya kıyamıyordum. Bunun da kutuda olduğunu görünce alım kararımı vermem kesinleşti :) Çantanın boyu o kadar iyi ki. Bu kadar ürünün hepsini, kutudan çıkanlarım tamamını içine alıyor. Bazı boyu kadar olmasına rağmen. Ve geriye de bi o kadar yeri kalıyor! Bence çok önemli bir detay olarak fermuarı da çok iyi, hiç takılmıyor. Çok iyi çoook.