BiKutuMutluluk kurabiye kutusu..

Kendisinin sürprizleriyle buluşmayı resmen tam altı ay beklediğim, pek sevgili BiKutuMutluluk Kurabiye kutumun, bu süre zarfında öğrenmeyim diye içindekiler paylaşımlarından köşe bucak kaçmama rağmen denk geldiğim ve geldiğimden beri de aşk yaşadığım motto kartı ile açılışı yapmak istiyorum. Zira dediğim gibi görür görmez vuruldum; renklerine, desenlerine ve motto dileğine.. o kadar tatlı, o kadar samimi ve mutluluk dolu ki şimdiden en favori ilk üçüme hemen girdi bile.
Her zaman için tasarımlarının hastası olduğum BiKutuMutluluk’un tüm objeleri gibi kurabiye kutusunun motto kartının dışında şeffaf etiketlerinin zarf deseni de beni benden etti. Bu kadar tatlı, bu kadar güzel olabilir mi. Bu bağlamda zarfın içinde beni karşılayan kavanoz etiketleri de bi harika.. öyle ki sadece kavanozlarda değil, şimdiden ayırdığım üzere instagram paylaşımlarımda mesaj-kelime kartı olarak da kullanılacakları bi gerçek :)
Aynı paralelde mutfağım yeni cicileri olarak yerleri alan önlük ve tutacak ise birbirine takım güzellikleri ile çok ama çok mutlu şekerler... İkisi de yumuşacık ve çok kullanışlı. Özellikle tutacak acacip şeker. Ve bence servis sunumlu IG kareleri için de biçilmiş kaftan desem :)
Ha birde o mutlulukları kullanarak yapacağım mutlu olacağı garanti kurabiyelerimde kullanmak için gönderilen öyle tatliş harf baskılar ve kurabiye şekerleri var ki inanamazsınız. [Haa bir de unutmadan, BiMutlu Dergi’nin mutlu mutlu kurabiye tarifleri ile de taçlandığını söylemeliyim ki, yeme de yanında yat cinsinden ;) ] Yeğenlerimle yapılacak kurabiye seanslarının en çok arananları olacağı kesin ;)
Veee yapılacak o musmutlu kurabiyeleri paketlemek için kullanılabilecek, inanılmaz tatlı desenlere sahip paketler ise ‘bir kurabiye günü için gerekli olabilecek her şey ama her şey düşünülmüş’ dedirtiyor. Hem o üzerlerindeki gülümseyen kız desenleri ile bence sadece kurabiyeler için değil, şeker ve çikolata sürprizleri için de kullanılabilir. Zira ben arada minik prens ve prenseslere öyle sürprizler yapmayı, hele ki cici cici paketleyerek verebilirsem çok mutlu oluyorum. Hep çocukluğumu, beni o şekilde o zamanlar mutlu edenleri, ettikleri anları hatırlatıyor. Çok seviniyorum.
Son olarak kurabiyeler sıcak sıcak fırında pişerken şöyle keyifli bir banyo yapıp yorgunluk atma keyfinin de l’occitane seti ile daha daha mutlu kılınmasının dahi düşünüldüğünü eklemeden geçemiyeceğim. Gerçekten tam bir set olarak acayip keyifli bir kutu idi, BiKutuMutluluk kurabiye..

Popular Posts