BiKutuMutluluk günaydın kutusu..

Günaydın.. Günaydın.. Günaydın.. Tam bir gün aydın kutusuyla BiKutuMutluluk beni benden aldı, yeniden. Nasıl olmasın ki, kutuyu açar açmaz, bir BiKutuMutluluk fincanı sever biri olarak bu ayın günaydın bardağını görünce çok ama çoook sevindim. Bir önceki fincan için de demişti, bu bardak tasarımını çok seviyorum, çok kullanışlı ve hafif. Ağır ve ergonomik olmayan fincanları sevmeyen biri olarak buna o yüzden çoook sevindim.
Ona uygun 4’lü bardak altlıklarının tasarımı ise dehşet güzel; çapcanlı renkleri ve tatlı mı tatlı tasarımlarıyla çok güzeeell... aynı hisleri bu ayın motto kartı için de düşündüm. Zira hemen masamda karşıma yapıştırdım ve gördükçe beni tebessür ettirmesine bayıldım. Ve yine günaydın posteri için de düşünüyorum, hissediyorum. O üstündeki çizimler ve musmutlu mesaj-dilekleri çok mutlu edici güzel detaylar. Poster fikrine de tek kelimeyle bayıldım! Çünkü gerçekten insan güne başlarken, bu uyandığı an baktığı ilk duvar vb. olabilir ya da çalışma mekanına girerken gözüne çarpan ilk tablo olsun o an verilen pozitif motivasyon gerçekten işe yarıyor. En azından beni mutlu ediyor. Dolayısıyla da fikri çok sevdim.
Tasarımın ne kadar önemli olduğunun bir kanıtı da not defteri. Öyle ki çizgileri ve tik kutusu gerçekten çok kullanışlı. Zira ben iphone notlardan ziyade to do list app’ini çok sevmiş, pratik bulmuştum. Ancak bir türlü şu toptan elektroniğe transfer olma olayını yapamıyorum. Halen kalemle, kağıda not almayı (halen kitabı da kitaptan okumayı sevengillerden biri olarak) seviyor, tercih ediyorum. O yüzden tam o tasarımdaki deftere de bayıldım. Meğer öyle bir notluğa ne kadar ihtiyacım varmış. Kutum geldiğinden beri paso onu kullanıyorum.
Diğer bir BiKutuMutluluk sevincim ise su matarası oldu. Hem de BPA’sız matara. Öyle ki BiKutuMutluluk’un böyle organik tercihlerde bulunması inanılmaz sevindiriyor beni, bi harikasınızzz... Bir de ben geçen yazdan beri, öyle bir matara olduğu gördüğümden beri edinmeyi çok istiyordum. Çünkü en sağlıklısı cam olduğu için yanımda hep camdan suluk taşıyorum [bu arada favorim, yine edindiğimden beri sırf onu kullandığım, geçen sene limonata kutusundan çıkan BiKutuMutluluk cam mataram ;)], ancak bazen küçük bir çanta alındığında ya da başka şeylerle halihazırda ağırlaşmış bir çantam olduğunda onu sıkıştırmak zor oluyor, işte o günler için süper olmaya şimdiden favori. O yüzden bunun çıkmasına çok mutlu oldum ve çok beğendim.
Son olarak ise hem mataramda, hem fincanımda kullanabileceğim kışa özel 3 bitki çayım ve onu içerken okuyabileceğim yine pek keyifli BiMutluDergi’m ise keyfimi tam taçlandırıyor. Yine yeni yeniden kalbimden vuruluyorum..kalp kalp kalp..

Popular Posts