BiKutuMutluluk gökkuşağı kutusu..


Vakti zamanında geldiğinden beri beni bekleyen ve benim de kavuşmamızın ardından kendimi tutarak, kendime yılbaşı hediyesi yapmak istediğim için yine bekleterek çok geç kavuştuğum BiKutuMutluluk Gökkuşağı kutum, tüm o beklenen aylara değecek güzelliğiyle beni çok mutlu etti.
Öyle ki ne zamandır kafamda olan ‘BiKutuMutluluk keşke tişört yapsa’ dileğimin gerçekleştiğini görmek süppperdi. Hem de öyle tatlı, öyle tarz bir tasarımla. Bi kere halihazırda mesajlı tişörtleri ve unicorn desenini çok sevdiğim için inanılmaz beğendimmm. Hem de öyle kaliteli, yumuşacık ve rahat ki, çok ama çok memnun kaldım. Hele ki ona eşlik eden rasta tokayı görünce gözlerim ışıldadı. Çünkü rasta konseptini çok seviyorum. Bileklik ve çanta aksesuar-ipi olarak da çok beğendiğim bu tasarımı, saç tokası olarak bulmak çok keyifli oldu.
Gelelim üçlü post-it setine. Hem de post-it olarak en çok kağıt ve desenli post-it’leri seven ve stoğu tükenmiş, ne zamandır da istediği gibi olanları bulamamış, dolayısıyla alamamış biri olarak çok bu minik sürprizin beni ne kadar sevindirdiğini söylememe gerek yok sanırım. Hem de gökkuşağı, bulut ve ev desenleriyle öyle sempatik ki.
Aynı sempatiklik bu ayın motto kartının şeker ötesi deseni ve renkleri ile bir o kadar güzel akordiyon çerçevesi için geçerli. Hem de motto kartlar için özel. Çünkü gerçekten bazen bikaçını bir arada odaya, motivasyon konsepti ile kullanası geliyor insanın.
Konsepte uygun gökkuşağı şekerleri ise, her ne kadar çok beklettiğim için :( mideme indiremesem de o mutlu detaylı desenleriyle beni mest etti. Ve şahsen instagram karelerimde kullanmak için paso kullandım :) Öyle tatlı, öyle şekerler ki, keşke hep olsa :)
O zaman ben cici kutumun dergisini okuyup kahvemi yudumlamaya geçiyorum, sizi de blogdaki diğer postlara bakmaya davet ediyorum desem ;)