Nocturnal Animals..

Yine bir ödül döneminin çokça konuşulan, hatta geçtiğimiz yılın en iyi filmleri listelerinden bazılarında dahi gördüğüm bir film ile karşınızdayım :) Noturnal Animals ya da Türkçe adıyla Gece Hayvanları. Ancak gelin görün ki ne yazık ki benim adıma hayal oldu :( Zira ben 2015’in en iyilerinden Maps to the Stars filmi gibi, Hollywood yapımı olup çuvaldızı kendine batıran çarpıcı ve beklenmedik bir film bekliyordum. Ne yazık ki hiçbiri olmadı. Başta öyle olacağı yönünde heyecanlandırsa da hiç öyle çıkmadı. Beni de üzdü. Zira çok bekledim durdum ha bir şey olacak diye ama ellerim resmen bomboş kaldı.
Evet bayağı bir katmanlı yapısı var, evet öyküler bağlantılarını kaybetmeyen çok iyi bir kurguyla iç içe geçmiş olarak sunuluyor ancak sürekli bende, bir şey oluyor fakat ben anlamıyorum, anlayamıyorum hissi yaşattı. Belki de harbiden öyledir; filmin benim anlamlandıramadığım ‘mikimmel!’ bir alt metni vardır ancak harbiden ben anlamadım.
Olmazsa bi de bi siz izleyin, anlarsanız ve bana da söylerseniz harbiden çok mutlu olurum. Haydin iyi haberlerinizi bekliyorum;)

Popular Posts