FikriMühim - NESCAFÉ White Choco Mocha..

FikriMühim'in senenin ilk kampanyası olarak, hele ki bir kahve severe ve de marka olarak da Nescafe severe iletebileceği en tatlı NESCAFÉ White Choco Mocha paketim gayet güzeldi. Ancak, markanın okuyacağını bilerek ifade etmem gerekir ki, geçen seneki Nescafe kampanyasındaki gibi hiçbir kahve objesi hediyesi olmaması çok gıcıktı. O kadar bizden kazanan böylesi büyük bi markaya yine yakıştıramadım.
Onun dışında derli toplu, baskılı bir kesede gelen paket iyi di. Bolca ürün olması da ekstra puandı, nezdimde. (Bakınız aşağıdaki görsel)
Ürünün kendisine gelince; ben normalde kahve evlerinde de mocha içmem pek. Hep klasik, Starbucks'ta karamel macchiato içerim. Diğer mekanlarda da Türk kahvesi ya da espresso, bazen de filtre kahve içerim. O yüzden benim ağız tadıma pek uymadı, diyebilirim. Sert kahve sevmeme rağmen, bunun içiminde aromatik bir sertlik ve enteresan bi şekilde aynı anda da fazla yoğun şekerimsi bi fazla tatlılık vardı! Kokusunu da hiç beğenmedim. Çekici, "beni iç!" diyen bi koku gibi gelmedi bana. Kısacası bir daha denemem, alım kararım da olmaz. 
Ayrıca organik bi kahve olmaması ve Nescafe'nin organik hiçbir kahve çeşidinin, haaaaalennn..., olmaması da çok üzücü. Bunu da bir kez daha buradan iletmiş olayım. Belki, bi ümit duyarlar!

Popular Posts