Yogi Surprise / Jewellery Box - November 2016..

Yeni bir Yogi Surprise takı kutusu ile karşınızdayım. Aslında ben Ekim kutusunu sipariş vermiştim ancak hem USPS hem PTT sağ olsun kutu bana ulaşamayınca özür niteliğinde Kasım kutusunu yolladılar. Oysa ki ben sneak peek'inde çok beğenmediğim için Kasım'ı sipariş etmemiştim ama olsun ne yapalım çok tatlı bir boncuk bilekliğim ve organik çikolatam oldu :). 
Bilekliğin ve kolyenin birbirine takım olan boncuklarının nitelikleri kartın görselinde yer alıyor. Şifalı taşları seviyorum. Belki gerçekten bir faydası yok ancak ben yine de olduğuna inanıyorum, öyle düşünmek beni mutlu ediyor. Bu yüzden bunu da özellikle bilekliği çok sevdim ve diğer kutularından çıkan bilekliklerimle takım olarak kullanılabilecek tarzda olmasına sevindim.
Bu arada, önceki kutuların içerikleri ve Yogi Surprise'ın ne menem bir abonelik kutusu olduğunu merak ederseniz diğerleri için linkler de burada.
* Fotoğrafın üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede açarsanız, yazılarını çok daha büyük okuyabilirsiniz.
Meraklısına: Henüz çikolatayı deneyemedim :) tadar tatmaz ek yapıcam, posta ;)