ABM Messy Box October 2016..

Geçmiş Ekim ayına ait ABM Messy Box kutusu, tam da içinde bulunulan ayın Cadılar Bayramı konseptine uygundu. Hoş ben, itiraf ediyorum ki, hazır da sadece kargo ödemeli fırsatı yakalayınca, direkt kedili yama ve yine kedilisi de olan akrilik mühürler için aldım! Zira kedili tasarıma aşık oldum. Onun dışında beni en mutlu eden parça tabii ki kahve desenli kağıtlar, kartlar ve etiket setleri oldu. Etiket setlerinin her ikisinde de yine aynı kedi figürünün olması da ballı kaymak oldu. Zaten normalde, ben artık kanaat getirdim ki, böyle bir hadi bilemedin bazen iki parçayla sizi yakalıyorlar ve gerisi öyle pek ahım şahım da olmuyor. Böyle her bir parçasını beğendiğiniz, hepsiyle sizi mutlu eden bir kutuya denk gelmek binde nadir oluyor. Ancak sanırım, hazır da sonbahar iken eklenen ilgili tasarımlarla, bu kutu az çok tamamıyla beni tatmin etti diyebilirim. Öyle ki etiketler harbiden çok güzel çıktı.
Yeni açılmış bir kırtasiye kutusunun kokusu gibi yoktur diyor ve içinden çıkanların tam listesini, çekebildiğim kadarıyla görselleriyle paylaşıyorum. Ve mutlaka ayını not edin, indirim döneminde yeniden satışa çıkarsa alın diye de salık veriyorum ;) 
3 adet tek taraflı baskılı kağıt (her biri 9″ x 12″ inch boyutunda) 
8 adet çift taraflı baskılı kartpostal tipi baskılı kart (her biri 3″ x 4″ inch boyutunda)
12 adet çift taraflı baskılı kartpostal tipi baskılı kart (her biri 3″ x 3″ inch boyutunda)
4 adet çift taraflı baskılı kartpostal tipi baskılı kart (her biri 4″ x 6″ inch boyutunda) [tam kartpostal büyüklüğünde olanlar]
1 koçan, tekli kullanılabilir washi tape tarzı desenli, (büyük boy, uzun) bant etiket
1 adet ince parşömen tipi (vellum), 20 tane mini kare şeklinde, ilgili tüm desenleri barındıran etiket koçanı
4’lü akrilik mühür seti
Kedi desenli yama (patch)
Meraklısına: ABM Happy Mail aboneliği ile ilgili ana postum: bit.ly/happymailaboneligi
                     ABM Messy Box aboneliği ile ilgili ana postum: bit.ly/messyboxaboneligi