Yogi Surprise / Jewellery Box - July 2016..

Öncelikle sanırım şunu belirtmeliyim:
ayı geçmiş sen neden yazıyorsun derseniz şöyle bir durum var. Evet ne yazık ki bir türlü yazamadığım için bu kadar gecikti ancak zaten kutular bize ulaştığı gün de yazsam, o ayın kutusunun satışı çok önceden kapanmış oluyor. Yani ne yazık ki içindeki her şeyi gördükten sonra alma şansı bulunmuyor. Ancak yıl içinde ara ara sürpriz yapıp geçmiş kutular, çok daha uygun fiyattan satılabiliyor. İşte bu nedenle, hem o dönem geldiğinde aklınızda olsun bu ay {Temmuz 2016} diye, hem de Yogi Surprise nedir nasıldır görmek okumak isterseniz diye geç de olsa yazmak istedim.
Bu bağlamda kutuya geçicek olursam; çok şükür ki bu Yogi Surprise kutusu da beni memnun etti.
Kolye benim için çok orijinal ve tarz çıktı. Tam benim sevdiğim ve istediğim gibi çıktı. Hem cam şişe olayını, hem minik taş olayını çok severim.
Bileklik de her biri farklı renkte taşlar içermesi ve sandal ağacından olması nedeniyle acayip mutlu etti.
Her iki takının barındırdığı taşların isimleri ve etkileri kartta yazıyor.
* Fotoğrafın üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede açarsanız, yazılarını çok daha büyük okuyabilirsiniz.
Her kutudaki gibi bundaki organik çikolata da benim için yepyeni idi. Çünkü hem bulmam hem fiyatları açısından muadillerine erişimim pek olmadığı için her seferinde yeni bir çeşitle karşılaşmak çok keyifli.
Bu arada her ayki kutudan çıkan tatlı sürprizi gibi aslında takılar da benim için bulmam zor olan ve bulduklarım da çok pahalı olan objeler. O yüzden aslında aylık fiyatı + bizim için eklenen 10lık uluslararası kargosu da eklenince (ki çoğu yurt dışı alım için uluslararası kargo bulmak çok zor, ya da acayip pahalı), (ki bazı sitelerde 15-20 ı bulurken) biraz fazla oluyor ama dediğim noktalar düşünülünce uygun aslında. Ucuz değil ama pahalı da değil.
Kaldı ki her ay alınmak zorunda değil, ara ara değişiklik olsun diye alınabilir.
Ayrıca aklınızda olsun, çok sık %10-25 ve hatta %60 indirim kuponları oluyor. Böylece gelen epostalardaki kodla o ayı deneme fiyatı 10$ oluyor.
Kısacası siz de benim gibi spiritüel taşları, takıları, farklı objeleri seviyorsanız; organik şekerdi, çikolataydı tercihiniz ise bence denemeniz gereken bir uygulama ;)
Benden önermesi, yazması :)

Popular Posts