BiKutuMutluluk Piknik kutusu..

Bahar demek çiçekler demek, çiçekler demekse pek tabii ki piknik demek. Tam bu noktada da 2. Mart ayında, BiKutuMutluluk'umuz bizi mutlu mu bir piknik kutusuyla sevindirdi.
[ilk Mart'ın "mimoza" adlı kutusunu merak ederseniz tık tık.. ki benim, all times favorite'larımdandır ;)]  
Öyle ki piknik deyince aklımıza gelen tüm cicilikler öyle tatlı, öyle sevimli halde bizi karşılıyor ki. Bi kere en başta o piknik anlarının lezzetli atıştırmalıkları için öyle böyle değil, tam bir paket mutluluk peçetesi ve o şahsen benim bayıldığım renkli kağıt pipetlerin koca bi paketi bizi bekliyor. Sonra tostları ya da benim için poğaçaları saklamalık paketler :) 'e, piknik eğlencelerinin (top ve ip atlamayla birlikte) vazgeçilmezlerinden frizbi, o musmutlu tasarımıyla göz kırpıyor. Öyle cici ki kaybolursa çalılıklarda, içimizi acıtacak cinsten!
En sevdiğim BiKutuMutluluk tasarımlarından fular ise bu kez kelebekleriyle uçuruyor. Kırmızı Başlıklı Kız fularından sonra bu da beni mest etti, diyim ben size.
Veee yonca şeklindeki tohum ile kalbimize son nokta konuyor! Öyle ki ben seneler evvel, dört sene önce falan, tesadüfen, yeğenime 14 Şubat'ta sınıf arkadaşlarına götürmelik hediye konsepti ararken bunların kalp şeklinde olanlarına denk gelmiştim ve bayılmıştık. Lory filminin de etkisiyle doğayla dost hediye ararken bulmuş, niye bizde yok, bulamıyoruz diye çok fena hayıflanmıştım yine. O yüzden bunu görünce kutumda, dehşet şaşırdım ve manyak sevindim. Sorun şu ki halen ekmeye kıyamıyorum!
Kısacası ben bu piknik sepeti kıyamındaki mutluluk kutusuyla değil dağda taşta çayırda, balkonda bile piknik yapma arzısu duydum desem.. kalp kalp kalp..