Inside Out..

Hemen söylüyorum ki inanılmazzzz güzellll muhteşemmmm.. Resmen bayıldımmm… Nasıl bir yaratıcı zeka, nasıl bir güzel düşünce.. şaştım kaldım, o zekanın önünde saygıyla eğilmeyi bir borç bildim.
Yaştaşlarım hatırlayacaktır ki bizim çocukluğumuzda vücudun içinin konu edildiği, akyuvarların al yuvarlarla sohbet ettiği ve vücudun işleyişinin bizlere anlatıldığı çok süper bir çizgi film vardı. Düşünün üzerinden sittin sene geçmesine rağmen halen aklımda kalan birkaç çizgi filmden biri olarak zihnimde yer etmiş.
Film de işte resmen o çizgi filmin son teknolojiyle bir üst düzeye taşınmış şekli. Hele ki anne-baba üzerinden kadın-erkek düşünce şeklinin bu kadar mı güzel anlatımı olurrr delirdim gülmektennn :)
Ayrıca filmin bitiminde yazıları kesin izleyin zira öyle bir kedi zihni temsili var ki yıkılıyoooo.. Videosunu da o yüzden koymadan edemedim. Geberdim gülmekten. Bu kadar mı güzel mantıklı!!! bir açıklama getirilir.
Vee tabii ki sadness'a bayıldımmmm çok güzelll ama çoook… aşık oldummm.. çok iyiiii.. tam benlik…tipi rengi, mimikleri, sesi, sözleri… her ayrıntısı tek kelimeyle muhteşemmmm….
Kısacası hiç tüyo okumayın, ben de vermeyim siz gidip direkt izleyin. Bayılacaksınız garanti!
Ve bundan sonra hem kendinizle hem çocuklarla etkileşimde onlarla iletişiminizde sizi, sahnelerini hatırlatılıp etkileyecek onu da şimdiden söyleyeyim.