Cooking For Mr. Latte / Amanda Hesser..

Çok tatlı çok sevimli çok sempatik bir kitap. Hem de yazarın gerçek hayatından bir kesit anlatılıyor ve bu kesit, aralara onun hayatının özel yemek tarifleri serpiştirilmiş şekliyle sunuluyor. Kısacası hem çok orijinal bir yemek kitabınız olmuş oluyor; her ne kadar tarifler biraz Amerikan ve Fransız-vari olsa da en azından bilmediğimiz cici, mini lezzetler bağlamında, kendi çapımda bayağı bi denemek istediğim tarife işaret koymadım değil; hem de hafif ya da bayağı usturuplu bir çeşit Carrie Bradshaw yaşam tarzı öyküsünü okumuş oluyoruz. Ne de olsa New York da yaşayan ve [bu kızımız yiyecek-restoran eleştirmeni-köşe yazarı olsa da] yazar olan bekar, 30'larından bir kadın olunca direkt olayı bağlıyor Carrie'ye ister istemez.
Sonuç olarak bu naif, sessiz sakin ancak keyifli kitabı ben pek sevdim. İsmi gibi kendisini de heyecanlı heyecanlı, tatlı tatlı okudum. Hiç sıkılmadım.
Hele ki siz de benim gibi, mesela Radyo uygulamasından Power Italy kanalını açıp İtalyan müzikleri eşliğinde okursanız çok mu çok tatlı ve lezzetli bir okuma keyfi oluyor, benden söylemesi ;)
Biterenlere SPOILER:
Yazarımız mutlu sonunu halen gerçek yaşamında hem de 3 çocuklu olarak devam ettiriyor! Ve birçok karakterin gerçek fotoğrafını da aynı isimli, yazarın kendi instagram hesabından görmek mümkün ve apayrı tam postmodern, çağcıl bir güzellik :)
SPOILER END

Popular Posts