Yogi Surprise / Jewellery Box - December 2015..

Evet evet yine geç kaldım, biliyorum ancak bu kutuyu ve aboneliği bilmek istiyorsunuz belki diye bir fikir olması amacıyla, geç de olsa yazmak, paylaşmak istedim. Özellikle de benim gibi subscription boxes hayranları için :))
Yogi Surprise kutumuz, adından da anlaşılacağı üzere yoga yapan ya da o felsefeyi yaşam tarzı olarak sevenler için hazırlanıyor. Her ay sürpriz gibi yapılıyor ancak gönderimden önce yeni almak isteyenler olur diye sürprizler açıklanıyor.
Sitesinde de dediği gibi içeriğinde organik bir çikolata ya da benzeri bir sağlıklı atıştırmalık ve de bu aldığım Aralık ayından çıkan gibi bu felsefeyle uyum bir takı oluyor. Bu takı da kendi içinde takım kolyesi ve bileziği şeklinde olabiliyor.
Benimki pembe quartz taşı, green tree agate adlı bir taş ve om yazısı uçlu bir kolye ile; ametis taşlı ve de ay taşlı boncuklu olan örme, friendship bilekliği tarzı bir bileklik-bilezik şeklindeydi.
Bir önceki ayda ise (çok tatlı bir yogi kızın hediyesi olarak geldiydi bana) gül ağacı ile ay taşı boncuklarından oluşan upuzun bir mala ve aynısının bilekliği idi.
Aralık kutusunun organik yiyeceği ise bir organik çikolata idi. Deli paketlemesi ile Woodblock Chocolate adlı bir markanın.
Bizim açımızdan uluslararası kargonun da eklenmesi ile, en azından benim açımdan oldukça pahalı bir fiyat etiketine sahip. Ancak sürprizin istediğiniz bir ürün olup olmadığını öğrendikten sonra ayda, yılda bir kendimize hediye edebileceğimiz orijinal, spiritüel bir paket kanımca. Her ay almak çok masraflı ve aynı tarz olması anlamında gereksiz ancak dediğim gibi arada bir kendimizi şımartabiliriz ;)
Zira benim açımdan bunun en önemli nedeni, içerdiği ürünlerin burada bulunması çok zor. Bulunsa da çok az seçenek var ve inanılmaz pahalı. Bunda ise hem orijinal, hem güzel, hem de daha ucuza bir şekilde edinmek mümkün oluyor.
Ayrıca gül ağacı, pembe quartz taş ve ay taşı gibi objeleri takı olarak üzerimizde taşımanın pozitif enerjini inanıyorum ben. O yüzden de edinmek istediğim objeler oluyor. Hiç üzerimden çıkarmıyorum. Sadece siz de benim gibi çok ince bilekli iseniz bileklikler fazla bol oluyor, daraltma sorunsalı ortaya çıkıyor. Onu da söyleyim.
* Fotoğrafın üzerindeyken sağ klikle yeni pencerede açarsanız, yazılarını çok daha büyük okuyabilirsiniz.