The Visit..

Altıncı His'ten beri amcamı çok beğenirim ancak şu adını hatırlamadığım denizkızlı filminden beri bir türlü bir daha tutturamadı sanki. Mesela Pineyards mıydı neydi o son dizisini de bi baktım ilk bölümden ancak sevemedim :( Oysa adamın tarzı tam benlik, çok sevmiştim. O yüzden de beğenmedikçe ekstra üzülüyorum. Bu bağlamda bir ümitle Visit'i de izledim ancak en azından benim için yine olmadı :(  Konu döner, sona doğru yine vurur dedim dedim durdum bekledim ancak olmadı olmadı. Evet o ninemin kameraya pörtlediği an, itiraf ediyorum tırstım ve zıpladım ancak gel gör ki hele ki sonu çok fena tosladı! İnanamadım! Bilmiyorum isterseniz bir şans verin ancak yine de siz siz olun çok ümitlenmeyin derim. Farklı bir açı bulursanız da bana haber edin derim. Ne diyelim, bi dahaki filme inşallah Night amca..