Spotlight..

Yine hemen ifade etmek istiyorum ki; evet itiraf ediyorum, sadece konusu itibariyle bu filmin en iyi film Oskar'ını almasını istiyorum! Çünkü bence o dönem, 2002'de çıkardığı gürültü yetmemiş ve bir kez daha durumu gündeme taşıması, böyle bir küresel platformda herkesin gözüne gözüne sokulmasını istiyorum. Hala ve her zaman hiç ama hiç aklım almıyor. Allah ıslah etsin diyorum başka bir şey demiyorum.
Filme gelince, harbiden süperlerdi. İnanılmaz gerçekçi oynamışlar. Demek ki o kadar ünlü ve ödüllü aktör olmayı sonuna kadar hak ediyorlar.
Gazetecilik lisansımın damarlarını kaparttılar vallahi. Bu arada aklınızda olsun, tamamen gerçekten birebir alınan bu olay ile tüm görevli gazeteciler o dönem Pulitzer Ödülü kazanmış ve hepsi halen Stanford'da öğretim görevlisi!
İzleyin anacım, izleyin izlettirin, herkes bilsin, görsün :(