Room..

Bu filmi duyduğumdan ve dram olup afişinden çocuk gördüğümden beri sinir oldum ve adaylığı kesinleşince izleme listesine girdiği için daha da gıcık oldum. Zira çocuk içeren dramlardan hiç haz etmiyorum. Hele ki konusunu öğrenince deli dellendim. İzlemeyim izlemeyim dedim ancak sonra da bir an önce izleyim çıksın, üzerine diğer filmlerle bastırayım dedim ve başladım izlemeye.
Ne zaman ki film başladı ve ikinci tahminim kızın açıklamasıyla kesinleşmesiyle birlikte paso 'dünyanın bir yerlerinde bu gibi dehşet üzücü durumları yaşayanlar var' diye düşünmeye ve 'lütfen bari bu hikaye gerçekten alıntı olmasın' diye dua etmeye başladım :( Hele ki sona doğru yaklaştığında dahi lütfen lütfen doğru olması dedim.
SPOILER
Tam spoiler olmasa da yine de uyarı koyayım dedim. Hikaye tam gerçek değilmiş. Nasıl mı? Ödüllü bir kitaptan uyarlama. Ancak o kitabı yazan, öyküsünü; hani şu 2000'lerin başında Avrupa'nın göbeğinde Avusturya'da babaları tarafından 25 sene!!!!!! alıkonulan, dilimin demeye dahi varmadığı şeyleri yaşayan ve tüm bunlar olurken anneleri de alt katta olup bilen ancak bir şey yapmayan kız kardeşler vardı ya işte onlardan etkilenerek yazmış :(
SPOILER END
Bu da filmin ne kadar gerçeksi olduğunun en büyük kanıtı bence. Çocuk zaten bir olay. Aldı götürdü mahvetti beni. Çok fena oldum. Kız desen, zihnine, koruyucu kurgu dünya yaratımına ağzım açık kaldı. Kendinde senelerce her sabah delirmeden uyanmaya ve güne başlamaya güç bulmasına diyecek kelime bulamadım.
Kısacası eğer siz de benim gibi, illa ödül sezonunda adaylığı alan tüm filmleri izleyecem diyen manyaklardan değilseniz; ve hele ki çocuklarla bir bağınız varsa (anne, teyze vb. kontenjanından) izlemeyin derim. İyi bir film olsa da içinizi burkmayın :(