Joy..

Çok ama çok büyük bir ümitle izledim, zira çok heyecanla bekliyordum ancak ne yazık ki hiç beğenmedim :(
Ha düzelecek ha güzelleşecek dedim durdum, bekledim ancak sona geldik, yine elde sıfır.
Oysa ki başta o kağıttan evle kadın çok manyak şeyler yaratacak, prensesler gelip alacak kadar imajı yaratılıyor ancak sonra ortaya konan!!
Hayır spoiler vermemek için icadı söylemek istemiyorum ve aşağılamak da, bence çok yaratıcı ancak öyle büyük bir imaj çizilmesi başlangıçta, çok yanlış kanımca.
Ayrıca ne kadın ne adam bence hiç ama hiç karakterlerine uymamış, uymadığı gibi oynayamamış da! Hiç oturmamış! Hatta büyükanne ve büyükbaba karakterleri bile!!
Hele, gerçekte bile öyle olmuş olsa bile, bence hiç o sondaki olayların çözüm olayı hiç ama hiççç olmamış.
Çok saçma, çok eğreti durmuş.
Neyse ki film, ne Altın Küre'de ne Oscar'da en iyi film kategorisine alınmadı. Çok saçma olurdu o da. Bence onu da hak etmediği halde en iyi kadına aday olması ikisinde de gereksiz oldu ancak napçaz artık, olan olmuş..
İzlemeyin boşuna, nerdeeee güçlü kadın imajlı Erin B. vb.

Popular Posts