Amy..

Çok utanarak itiraf ediyorum ki ben hiç Amy dinlemedim! Yani şarkılarından o popüler olanlarını bir duymuşluğum, kulak aşinalığım var. Sesini zaten evet bu Amy diye ayırt edebiliyordum, doğal olarak, bu kadar özgün bir sesi. Ancak herhangi bir şarkısını indirmedim. Diğer yandan vefatı döneminde de manyaklar gibi doktora tezimi bitirmeye çalıştığım için sadece üzülerek haberlerden izlemiş ancak detayını okuyamamıştım. Nedense de aklımda hep yüksek doz uyuşturucudan olduğunu sanıyordum. Ancak gelin görün ki belgeseli izleyince, ve ne yazık ki daha ilk on dakikasından itibaren, yine ne yazık ki ki böyle olacağını çok ama çoook üzülerek gördüm :( Her şey o kadar belli imiş ki.. Annesinin daha ilk cümlede çok yumuşak olduğunu, hiç uyarıda bulunmadığını ve düşünün ki Amy'nin bile bana sert ol anne diye talepte bulunduğunu çok ama çok üzülerek öğreniyorsunuz. Baba zaten Allah'a emanet! Kız o kadar baba ve sınır koyma figürüne ihtiyaç duyuyor ki onu terk edip nelere bulaşmasına sebep olmasına rağmen dönüp dönüp onu yanına çağırtıyor ve adam ise ondan çok hatta ultra öte şekilde şöhrete ve paraya düşkünlüğüyle yaklaşıp makul sona itiyor resmen. Kanımca..
SPOILER..
ABD konserini menajer bile iptal edelim derken, babanım olmaz diye diretmesi! Kızın o feci halinde! Bunun dile geldiği video anı hâkketten tüylerimi ürpertiyor! Adaya çağırdığında kamerayla gelmesi! yetmeyip illa foto çektir hayranınla diye direttiği video beni nasıl irrite etti anlatamam! Bir de hazır spoiler parantezi koymuşken hemen araya eklemek istiyorum ki Grammy kazandığında, arkadaşının anlattığı o anekdot çok ama çok hüzünlüydü :(( 'kafaca uçmuyorken çok sıkıcı' demesi ve arkadaşı bile öyle bir gurur ve mutluluğu delicesine hissederken canı sıkılması acıklı değildir, hüzünlü değildir de nedir ki :(
SPOILER END..
En fecisi şu an sözde Amy fonunun tüm yönetimin babasında ve tüm bu 27 yıl, hele ki o ünlü olma dönemindeki zorluk yıllarında a'sı olmayan abinin de sözde gönüllü olarak full time orada çalışmaya başladığını öğrenmek ise feci ötesiydi! Zaten bence belgesel olayını deli iyi yapan bir anlayışın, böyle bir karakteri bu kadar iyi yansıtmasını ayakta alkışlıyorum. Helal olsun.. Son olarak da kızın tarzının bu kadar özgün olduğunu ve çok güzel olduğunu fark etmediğim için kendimi esefle kınıyorum.. Sonuç: izleyin anacım, acil ve şiddetle..