Who Am I..

Hemen unutmadan eklemeliyim ki tam da düşündüğüm gibi; aman aman siz siz olun çöp kutusuna neleri, hangi yazıları, kağıtları nasıl attığınızın farkında olun! Tabii asla hiçbir şeyden hiçbir zaman emin olamayız ancak yine de bir nebze dikkatli olmakta fayda var.
Neyse efendim fazla spoiler vermeden olaya girecek olursam; karşımızda bence gayet iyi bir hacker filmi var! Duyurulur! Özellikle netin bizim, biz normal, gariban, usual internet kullanıcısının bi haber olduğu arka sokakların, siyah bir tren metaforu ile anlatılması bence çok iyi olmuş, nedense baştan hemen bunu söyleyesim geldi!
Tabii ki bilmediğimiz terimler, anlamadığımız konseptler söz konusu ancak yine de kafamızı delicesine bulandırmadan, kanımca, olabilecek en anlaşılır, en basit şekilde ifade edebilmeyi başarmış bir film. Zira olayı harbiden ben bile tahmin edemedim.
Hep derim iyi bir hacker olmayı, hadi o olmazsa iyi bir hacker arkadaşım olmasını isterdim vallahi. Zira inanılmaz zekiler ve resmen bambaşka bir dünyanın üyesi de olan insanlar. Aynı anda iki dünya ve iki farklı yaşam, şaka gibi!
Neyse efendim onu bunu bırakın, Amerikancası çekilmeden ve işin suyu çıkarılmadan sizi uslu uslu şu orijinal Alman versiyonuyla sıkı bir sanal dünya filmi izleyin derim.
Sevdim ben, severim böyle şeyleri. Ha bi de siz de, tabii ki orijinali bağlamında Ejderha Dövmeli Kız'ı / oradaki kızımızın karakterini sevdiyseniz, bunu de kesin seversiniz! Tabii ki sıkı dediysek, onun kadar sıkı değil bu film ve karakter ancak yine de iyi bence ;)