Bikutumutluluk Karpuz kutusu..

Kelimenin tam anlamıyla baaaaayıııııılllldıııııımmmmm! Daha güzel olamazdı! Resmen aşık oldum! Hangisine bakacağımı, hangisini inceleyeceğimi bilemedim. Daha güzel bir karpuz kutusu, daha incelikli, böylesine düşünülerek hazırlanmış, tasarımlanmış bir kutu dolusu sürpriz olamazdı. Çok ama çok sevdimmm...
Bir kere motto kart bu kadar güzel olamazzzzz. Resmen bir numarama yerleşti hemen. Bayıldımmmmmm.
Hele kesme ve sunum tatlısına inanamadımmmm. Ne zamandır bunlardan almayı çok istiyordum ancak bir türlü hem fırsat bulamamıştım hem de gördüklerim hep çok büyüktü. Bu resmen dehşet güzel! Nasıl düşünmüşler, nasıl tasarlamışlar şaştım. Zaten bikutumutluluk kutuları sayesinde hep beğenip isteyip bir türlü alamadıklarıma kavuşuyorum ya en çok da onu seviyorum.
Aynı konsept devamında kesme yıldızları ise süppperrr. Tabii ki karpuz ve peynirle kalmam her bir şeyleri yıldızlarım ben artık ;)
Veeee hiç tatmadığım karpuzlu puding olayı ise tam benlik, zira ben minik cam kavanozlu tatlı olaylarına bayılıyorumm.. Yurt dışında jar cake'ler bile var. Keşke bizde de olsa.
Yiyecek konsepti paralelinde her biri ayrı yazılı, bir değil iki değil hem de altı tane mini boy peçete olayı da kesinlikle beeeeennnn. Kahve keyiflerim, yine bikutumutluluk sayesinde bir kez daha, daha daha keyiflenecek resmen... Kalp kalp kalp...
Karpuzlu kağıttan kolye ise bugüne kadar ki tüm bikutumululuk aksesuarları gibi inanılmaz orijinal, tam bir tasarım parçası. Çok şık ve çok stil..
Etiketlere ise delirdimmmmm. Zira ben bir kırtasiye malzemesi, özellikle de etiket delisi olarak çoook beğendim ve olmasına deli sevindim. Daha geçenlerde Bando'nun yine deli güzel sırf etiket defteri almış biri olarak beni inanılmaz mutlu etti. Ve tasarımları, renkleri acayip iyi, tam bir arts and crafts markası ürünü gibi. Keşke bunlardan hep olsa içinde. Zira ben o kendi tek logo etiketlerini bilem topluyorum :)
Lipstick ve çantası da çokk tatlııı. Benim için itiraf etmem gerekirse, yine bir bikutumutluluk keseleri manyağı ve koleksiyoner olarak bu kesinlikle en favorim oldu. Zira sunshine, güneş çizimi ve çizgiler tasarımı benim one of all times favorilerimdendir. Her bir yerde bilimum şekilde kullanacağım şimdiden garanti!
Kısacası mimoza ve limonata kutularından sonra üçüncü bir favorim de oldu! Karpuz kutusu aşkına..