Lilakutu Mart 2015 kutusu..


Hemen ama hemen söylemek istiyorum ki bu ayki kutuya bayıldımmm bittimmmmm. Ne burada ne Birchbox'ta falan ben böyle güzel ve iyi bir kutu görmemiştim. Her bir sürprizi deli sevdim. (Biri hariç, onu da anlatıcam)Bir kere neredeyse tüm kutu organik! Tam benlik yani..
En en en sevdiği baştan söyleyim: Mavala oje! İsmini duymuş ancak hiç görmemiş, denememiştim. Bi kere şişesi inanılmaz şekerrt, yiyesim geldi, rengine ise öldüm bittim. Ne zaman ki tırnağı nefes aldırdığını, paraben vb.'ni içermediğini öğrendim, o an vuruldum kaldım! Hele ki rengini, tek evet şaka gibi ama tek dürüşte verdi ye amanin boooo. Keşke fiyatı daha ucuz olaymış, 25₺! Yoksa düzerdim bütün renkleri.
Ama sonradan ojeci olmuş biri olarak şu an için tek geçerim derim, o kadar. Organik pedlerin sonunda başka markalarla da bizim pazara girmesi çok iyi, çok sevindim. Naturale mi ne bi onu denemiştim, çok aşık olmamıştım ama Masmi'yi bayağı beğendim. Normallerinden hiçbir farkı yok. Çok memnun kaldım.
Anti-aging kreminin de çok aşık olmamakla birlikte kokusunu sevdim. Hissini de beğendim, öyle ki yağlı bir yapısı var gibi olmasına rağmen öyle yağlı yağlı değil. Hemen emiliyor ve çok yumuşak hissettiriyor.
Yüz temizleyicisinin organik IDA.KEW olması çok mutlu etti, zira o markayı denemeyi çok istiyordum. Kitoko organik saç yağına da çok sevindim. Kokusuna öldüm bittim, ilk günden beri kullanıyorum. Detangler kullanmama gerek olmadan (ki normalde saç kremi de kullanmam, sevmem) saçımı yumuşacık yaptı ve kolayca açılmasına yardımcı oldu. Hem de çok ama dehşet az bir miktar kullanarak.Yüz maskesi de gayet güzeldi. Maskeleri seviyorum. Kokusu, kullanım sonrası verdiği his çok iyi.
Organik pamuk olayına da çok sevindim, ablamdan bildiğim iyi bir marka. Petal Fresh organik şampuanın da kokusu çok iyi. Kremsiz olmasına rağmen kremli hissi yaratıyor, çok memnun kaldım.
Organik delisi biri olarak ben bu kutuya dehşet sevdim, çok teşekkürler Lila. Ve yine sayende organik olan ve çok iyi markalarla tanıştırdı. Yepyeni süper ürünler öğrendim..