Jodorowsky's Dune..

Geçen seneki Oscarlar'da Sugar Man'i izlerken çok heyecanlanmış ve adamın gerçekten dinleyebileceğimiz bir albümü olduğunu, o müthiş sürprizli şok üstüne şok detayların sonrasında öğrendiğimde çok mutlu olmuştum.
Tam tersi bir şekilde ise bu film-belgeselde; tee en başta, var olduğunu düşündüğüm ve belgeselden sonra izleyebileceğim böylesi bir diğer yapımın olacağını sanıp en sonda ise aslında tüm belgeselin gerçekte asla var olamayan bir yapım üzerine olduğunu öğrenerek çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım! Evet cümle uzun ve karmaşık oldu ancak tam da öyl vuku buldu.
Zira halen de inanamıyorum! Şaka gibi. Kaldı ki, Her gibi bir baş yapıtın ilham olacağı bu kadar yakın bir geleceğe bu kadar yakınken, böylesi fantastik filmler deli bir başarıyla çekilebilirken, nasıl olur da yapılmamış olabilir anlamadım. Esas, önce bari geldiğimiz bu müthiş teknolojik yeterlilik düzeyinde geç de olsa çekilseydi de bu belgeseli sonra yapsalardı demekten alamadım kendimi.
Sonuç olaraksa, evet delicesine sıkılmadım ancak pek beğenmedin bu belgeseli. Sıkılmamamın nedeni, en başta dediğim o "ümit" idi, beğenmememin nedeni de yine en başta dediğim o "hayal kırıklığı" idi, onu da söyleyeyim :/ 

Comments