Bikutumutluluk Mimoza kutusu..

Vallahi kutuyu deli bir heyecanla bekledim ve elime aldığımdaysa, itiraf etmem gerekirse, elime hafif geldiği için kısa bir hayal kırıklığı yaşadım! Kısa diyorum çünkü açtığımda hangisine mutlu olacağımı, hangisine daha çok sevineceğimi şaşırdım! 
Birini açıyorum bakıyorum jawdropping oluyorum, onu bırakıyorum öbürü neymiş diye bakayım diyorum ağzım daha da açılıyo derken her birine aşık olarak şoke oluyorum!
Zaten bir tote bag delisi ve koleksiyoncusu olarak çantaya tabii kiiiiiiii taptım! Zaten şu kız desenlerine, tiplerine hasta oluyorum, kendimi görüyorum her bir tip çiziminde. Bu çantanın üstündekine de baaayıldımmmmm.
Küpe olayı ise kopardı beni! Zaten bu tarz takıları ilk gördüğümden beri, etsy'de ilk rastlamıştım sanırım, çok beğeniyorum ve yaratıcılığına, fikrin doğuşuna hayranlık duymuştum. Ve böyle bir şeyi çok istiyordum. Hele ki mimozalı şekline, küpe tipine çok sevindim, çok beğendim.
Anti parantez, paketleme şekline, kağıdın tasarımına da hassssta oldum!Sabunun kokusuna ise hiç değinmiyorum, öldüm bittim kudurudum. Zaten yasemin en sevdiğim çiçek, kokusu da en sevdiğim çiçek kokudur. O yüzden naturally hastası oldum sabunun..
Yeşillik tohumları fikrini ilk, geçen sene Bardabas kutusunda görmüş ve bayılmıştım. Bikutumutluluk'un kendi tarz çizimleriyle süslediği kaplarına ve bir değil üç tane tohum olayına da bittimmmm.
Doğadaki tazelenmeye eş değer kişisel bakım ürünleri de o pembiş baskılı kesesiyle beni musmutlu etti...Yaaa ben sizi seviyorummmm çok tatlısınızzzz…bikutumutluk..
Masal adını vererek de Nisan için beni resmen knock out ettinizzzz bilesinizzzz..

Popular Posts