Big Eyes..

Ne mutlu ki sinema diye bir alan var ve ben de bilmediğim, kaçırdığım, özellikle de internet öncesi dönemde vuku bulduğu için çok öğrenemediğim olayları öğreniyorum.
İşte bu film sayesinde de altmışlarda yetmişlerde olan bir olayı ve resmi hayal meyal de olsa bildiğim ancak ressamını bilmediğim bir sanatçıyı tanımış oldum.
Kadınım durumu bana Boyhood'daki kadının halini hatırlattı ve çok üzüldüm, hüzünlendim, içim acıdı. İkisinde de kadınlar yetenekli ve ekonomik bağımsızlığına sahip olan bir potansiyel sergilese de böylesi erkek baskısı altına alınıyor ya o beni çok üzüyor.
Neyse filme gelelim. Hiç sıkılmadan zevkle merakla izlettiriyor, empati kurdurup içine çekiyor. 
Tabii ki Tim Burton'ın çok fazla olmasa da araya serpiştirdiği o görsel estetik numaraları çok keyifliydi.
Adamın inanılmazlığı hele ki o kibrit sahnesi beni mahvetti! Gerçekten inanamadım çok ama çok üzüldüm.
Bir Cumartesi gecemi çok keyiflendirdi. Sizin de keyifle izleyeceğinizi düşünüyorum ;)


Comments

Popular Posts