Still Alice..

Önceden de dediğim gibi ben bu sene kadın Oscar'ımı Jennifer Aniston'a veriyor, her ne kadar aday değilse de, ancak bu filmle Julianne Moore da alsa üzülmem. Zira kadın, kendine delice güvenli, ayakları dibine kadar yere basan bir kadınının dönüşümünü inanılmaz iyi bir şekilde yansıtıyor. Nasıl iyi, gerçekçi oynamış hayrete düşürüyor. 
Film ve oyunculukla, karakter ve konusuyla zaten olay sizi sizden ediyor. Delice hüzünlendiriyor, hayıflandırıyor ve tabii ki düşündürtüyor.
Sen ne kadar çabalarsan çabala bazı şeylerin asla elimizde olmadığını, olamadığının, tek kalanın kabullenmek olduğunun bir göstergesi olarak yer alıyor.
Bilmiyorum, özellikle kendim gibi düzeni, düzenliliği, yerli yerindeliği seven, isteyen biri olarak çok etkiledi beni :(

Güzel bir film kısaca.. Çağının filmi ne acı ki..

Comments

  1. Blogunuzun içeriği dopdolu sürekli takip ediyorum ama yorum ancak yazabildim :)) bu film izlenecek listesine eklendi. İnt'ten online izlenebilirmi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne mutlu bana, çok mutlu ettiniz beni…çokkkkk teşekkürler… evet kesin listeye alın, bu gece bakalım en iyi kadını alacak mı ;) evet ben de netten izlemiştim. hem goruntu kalitesi hd hem de altyazısı da süper.. yorumunuzu bekliyor olacagim ;) sevgiler, opucukler...

      Delete
  2. Çok etkileyici ama biraz boğucuydu maalesef. İnsan ister istemez filmin içine giriyor ve kendinden şüphe etmeye başlıyor ki bence filmin başarısını kanıtlayan birşeydi benim hislerim. Çok fazla olumsuz şeyler izlememeye dikkat ediyorum ama bu seferlik oldu işte, ama bişiler kattı bana sonuçta. Şimdi bakayım önerilerine tekrar sıradaki filmim ne olacak.. :)

    Dün izlediğim de çok etkileyiciydi. Spoiler vermiim die buraya yazıorum :D Kadın o kadar fedakarlık etti,ü adama ömrünü verdi ama adam naptı terk etti kadını, önce kızdım sonra ii yaptı dedim çünkü kadın jonathan a kavuştu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok haklısın, ben de cekiniyorum huzunlu dizi-film izlemekten ancak ne yazık ki ödül dönemlerinde hepsini izleme arsız iştahlıgım yuzunden cok fena maruz kalıyorum :(
      dedigin diger film hangisi? bilemedim :( benim kafa komple gitti karıstı zira :(
      xoxoxo

      Delete

Post a Comment

Popular Posts