Lilakutu Kış kutusu..

Veee sonunda Lilakutu, aylardır beklediğim yepyeni bir kutu yaptı. Beklediğime değdi mi derseniz, eh işte! Kötü bir kutu değil, asla bunu söyleyemem. Çok baba ürünler var, hem de bayağı bayağı büyük, hatta full size olarak. Ancak benim, tekil olarak sorunum, benim şu an ihtiyaç duyduğum ürünler (bir tane hariç) barındırmaması o kadar. Yoksa parasının hakkını veren dolulukta ve kalitede olmuş.
Öncelikle ihtiyacım olan üründen başlayım; doğal koltuk altı deodorantı deneme mendili. Keşke ürünün kendisi olsaydı, çünkü daha geçenlerde Lilakutu sitesinde, şu an benimkilerin sonuna geldiğim için yenisi arayışına girdiğim ve eleyerek ikiye indirdiğim 2 markadan biriydi. O yüzden kutuda görünce inanamadım, en çok ona sevindim ve sanırım beğendim. Ancak tek bir kez kullanabildiğim için çok emin olamadım ama iyiydi. En çok ya kokusu çok ağırsa diye endişelenmiştim, bir de ona dair yorumlar okuyunca meraklanmıştım ancak hiç öyle bir şey olmadı. Bilakis çok hafif ve güzeldi.
Onun dışında şampuan, doğal olmasa da tester diye denedim ve bayağı beğendim, kokusu da çok güzeldi, çok da iyi temizliyor. Organik takıntınız yoksa çok rahat alabilirsiniz.
Bir de aynı şekilde yüz kremi de olağanüstüydü. Keşke organik de olaydı. Çünkü hem çok etkili, hem kokusu süpperr hem de hiç yağlandırmayan cinsten. Onu da aynı şekilde organik takıntınız yoksa çok rahat alabilirsiniz.
Pco'nun koyun plesantasından yüz maskesi, daha önceki bir kutuda da vardı ve çokkk memnun kalmıştım, o yüzden onu da gördüğüme çok sevindim.
Etiket tırnakların başka bir rengi daha önce Vanilya Kutu'dan çıkmıştı ancak benim rengim olmadığı için denememiştim. Bundaki tam benlik olduğu için heyecanla hemen denedim ancak hayal kırıklığı yaşadım! Yaparken kesmede çok zorlandım ve istediğim gibi de ne boyutu uydu tırnaklarıma, ne iyi yapıştı, ne güzel kesildi. Kesilen de kenarda alüminyum alüminyum durdu. Çok çabuk da üzeri çizildi ve rengi gitti, onlar da alüminyumlaştı. 2 günde bitti gitti ama giderken de beni benden aldı, inanılmaz zor çıktı ve delirtti!
Bir de son olarak kakao butter'ı denedim. Kokusu çok eğlenceli, yağlı ama yağlatmıyor enteresan bir şekilde. Çok ağır bir kakao aroması da yok ve bayağı da kalıcı. Ancak yine ve yeniden organik olmaması beni uzaklaştırıyor :(
Organik ozon yağı ve yine organik masaj kremine deli sevindim. Kullandığım ürünler zaten. Bu markalar değil ama. Şu ankiler bitmediği için henüz deneyemedim ancak full size ve organik böylesi ürünler konmuş olması deli sevindirdi.
Aynı şekilde farın da organik bir markadan olması 'helal olsun' dedirtti.
İşte böyleydi Lila'ın kış kutusu. İnşallah süper bir bahar kutusu da yaparlar, zira ben her ay yapmamalarından dolayı çok üzülüyor, hayıflanıyor, eski yılları arıyor ve Birchbox gibi olamamalarına çok ama çok üzülüyorum :(
Haydi Lila yapabilirsin, seni seviyor ve sonuna kadar destekliyorum…

Comments

Popular Posts