Birdman..

Hemen söyleyeyim, bir kere çok orijinal bir film! Garip, değişik, alışılmadık bir film, öykü, konu, kurgu, çekim.. 
Şimdi konu ne deseniz, bişi diyemeyeceğim, tanıtımlarda yazan kafi. Çünkü anlatılmayacak bir yapıya sahip. Gerçekten öyle çünkü dediğim gibi garip bir film.
Beğendim mi? Bilmiyorum, sanırım çok çarpmadı. Sıkmadan izledim ama belki de verdiği merak o alışılmadıklığındandır, onu bile bilmiyorum.
Ancak o kadar konuşulan, olay olan, ve bu kadar da ilginç olduğu kesin bir filmi, hele ki en iyi film adayı olmuşken izleyin derim. 

Comments

  1. ben de hakkında yazayım dedim, eee diye kaldım sonra :) cidden anlatılamıyor bu film :) öyle unutulmaz bir şey değil elbette ama çekim tekniği harika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. degil mi, benim de resmen nutkum tutuldu :) ee bu da bir nevi basari ama oyle degil mi ;)
      xox

      Delete

Post a Comment

Popular Posts