Bikutumutluluk Aşk kutusu..

Bir kahve manyağı olarak Şubat kutusuna, tabii ki tapındımmmm. O çok sevdiğim çizimlerinden çok mu çok beğendiğim bir halini çok cici bir kahve fincanına basmaları ve ne zamandır tadını merak edip denemek istediğim Cafe Breno ile anlaşıp beş denem poşetini, yine o tatlı mı tatlı keselerinden birine koymaları, yanına da biz kahve delilerinin mottosuna dönüşen "all we need is coffee"nin orijinalini bastıkları bardak altlıklarını eklemeleri beni benden aldııı...
Çift olmadığım için paylaşıma gidemesem de :) Mrs. ve Mr. Right yastık kılıflarına ise harbiden bittimmm. Ben yine de hazırlayıp salona yerleştirdim :)
Çerçevelerimi ise hemen yeğenlerimin şirinlik muskası :) pozlarıyla süsleyip buzdolabı kapısına monte ettim bile :)
Bileziği de aslına bakarsanız deli sevdim ancak benim bilekler fazla ince olduğu için her bileklikte yaşadığım sorun temelli olaraktan büyük geldi bana ne yazık ki :( şimdilik obje olarak kullanıyorum ;)
Ve şimdiden, mimoza konseptli olacağı bildirilen Mart kutusu heyecanı sardı beni :) Zira doğum gü hediyem olacak :))

Comments