The Theory of Everything..

Evet efendim, izninizle ödül sezonu film maratonunu, filmimizle açıyorum!
Ta taaam, karşınızda ünlü mü ünlü S. Hawking'in hayatını anlatan süper bit film var.
Zaten böylesi harika bir adamın, böylesi bir hayatın filminin de harika olması kaçınılmaz. Ee tabii olmaz olmaz olmayınca, ancak bu sefer olmuş, hem de nasıl olmuş. Zati geçen sene başında ilk fragmanı izlediğimde aşık olmuş, gözlerime inanamamıştım. Size de izlemeden önce bir bakın derim, zira bayılacağınıza eminim.
Neyse filme dalıyorum hemen. Hawing'i oynayan kişi inanılmazdı. Zaten Hawking de filmi izlediğinde aynı benim gençliğim demiş, ve nitekim bence de aynısı ama aynısı olmuş. Nasıl yapmış, nasıl bilmiş hiç bilmiyorum ama çok fena yapmış hergele.
İnanamadım gözlerime. Sanki adamın hayatını hızlı çekim, 3 saat içinde seyrediverdim.
Kendim bağlantılı olarak çok hüzünlendim ve evet bazı yerlerde deli ağladım ancak asla öyle salkım saçak, sümüklü bir ağlama yaşatmıyor. 
Ve kesinlikle, filmin kaynağı kitabı okuma isteği uyandırıyor. 
Bilimin tepesine çıkmış, bilimi dibine kadar yaşamış bir adamın da, aynı tasavvufta denildiği gibi her bilimde de özü bulabilme noktasına erişmiş olduğunu görmek ise inanılmazzzzdı, şoke ediciydi, hakikatin vücut bulmuş haliydi.
Bu adam bir harika.. Yine ağzımı açık bıraktırdı..
Daha diğerlerini (Altın Küre adayları anlamında) izleyemedim ve daha Akademi adayları belirlenmedi ancak, denildiği gibi en iyi filme kesinlikle layık bir yapım diyorum, başka da bişi demiyorum..

Comments

  1. Film önerilerine süper! Dün Still Alice bgn bu film. Takipteyiz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. supersinnnn cookkk tesekkurlerrrr ne mutlu bana cok mutlu oldummm.. Still Alice yorumunu bekliyor olacagim ;) xooxxx

      Delete

Post a Comment

Popular Posts