İncir Reçeli 2..

Zaten bu aralar en ama en sevdiğim şarkı Galata idi, film de onla başlayınca değmeyin keyfime...
Efendim şöyle başlayım ki, ben bu filme ba yıl dımmmm...
Çok ama çok güzeldi, keyifliydi, hüzünlüydü, mutluydu, komikti.. Her şeydi..
O kadar keyifle izledim ki size anlatamam, en son ne zaman bu kadar keyif alarak bir film izledim hatırlamıyorum, hele ki Türk filmi hiç izlemedim!
Müzikler için bir şey demiyorum, Halil ve son albümü diyorum ve de susuyorum.. Deeermişimmm :))
Konu çok tatlı, çok romantik, çok ciciii.. Kız bir harikaaa, tam oturmuş, Halil'e çok yakışmış. 
Halil zaten bir harika, son tipiyle daha da bir hoş ve karizma olmuş..
Yardımcı çocuk, bardaki garsonlar, esprileri, sözleri çok ama çok iyi, çok yerinde, çok yerli yerinde. Gülmekten geberdim resmen. Hala bazı sahneler, spoiler vermeden diyim görünce anarsınız beni :) şarkı söylemesine laf atan bardaki müşteriler.. kopardı beniiii.
Sonlara doğru ortaya çıkan o sürprizi inanın ben de hiç düşünmemiştim, sanki eski ve ünlü bir film vardı, şimdi menşeini bile söylesem pat anlayacaksınız sürpriz bozulacak diye onu da diyemiyorum :) sorry guys and girls :)
Kısacası düşündürtmemiş olmaları da beni çok sevindirdi, zira hep yabancı filmlerde bilemeyiz tahmin edemeyiz sürprizleri, Türklerde pek şaşırtılamıyoruz ne yazık ki. Ondan dolayı bu klasiği de yaşatmaması çok süper oldu.
Benim için bazı filmler vardır, ara ara o verdikleri keyfi bir daha yaşamak için izlemek isterim.
Bknz. City of Angels, Before Sunrise, Before Sunset, Under the Tuscan Sun..
Ve mutlulukla söylüyorum ki İncir Reçeli 2 de bu listeme girdi. Şu an 2 hafta oldu izleyeli ama bir daha izlememek için zor tutuyorum kendimi. Eğer Golden Globes kişisel maratonuma başlamamış olsaydım hiç düşünmez her Cumartesi akşamımı ayırırdım, o kadar keyif aldım diyim ben size. 
Son olarak şöyle demek istiyorum; yaaaaa çok güzeldiiiiii…. 

Comments

Post a Comment