Gone Girl / Gillian Flynn..

Veee sonunda ben de Gone Girl'ü izledim! Aman eksik kalmayım :)
Belki yine en son ben okumuş oldum ancak yine yeni yeniden bir "geç olsun güç olmasın" vakası yaşadım diyim ben size :) Neyse efendim, amacım film gösterime girmeden, pardon benim için internete düşmeden önce izlemekti ve Allah'ıma bin şükür ki amacıma nail oldum :)
Aman efendim nail olmamak mümkün müydü ki!? Zira kitap iki hafta kütüphanemde yattı ammaaa elime alır almaz da 3 günde bitti! 
Tabii ki kitabı da filmi de çok duymuştum ancak çok geç kaldım diyerek okumaktan vazgeçmiş, napak artık filmi izlerük diye karar kılmıştım. Ancal ne zaman ki Cup of Jo blogda, Joanna'nın "sanırım bi okumayan ben kaldım ama herkes o kadar konuştu ki geç de olsa okumaya başladım ve tüm hafta sonu yatıyorum kalkıyorum onu düşüyorum, her fırsatta elime alıp okuyorum" demesiyle her şey değişti! Hemmen book depository'den sipariş verdim ve geçtiğimiz hafta bitirdim!
Aman yarabbim neydi o öyle.. Ancak öyle bir öylü ki hiç ama hiç spoiler veremem. Çok fenaaa..Ancak filmi de şu ara şimdiden, baba eleştirmenlerin dahi yılın ilk 10'u sıralamasına girmişken diyeceğim o ki, napıp edip okuyun, olmadı (hoş daha benim için gösterime girmedi ama 🙈) filmi bari izleyip bu öyküyü bilin anacımmm... Çok fena çoookkk...

Comments

  1. cok tesekkurler.. ne mutlu bana.. ben de hemen bakıp takibe alıyorum ;) sevgiler...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts