Lucy..

Hani bazı filmler vardır, çok beğenirsiniz konuyu, wow be amma şeyler düşünüyorlar, ne yaratıcı zekalar var ammaaa accık daha güzel çekselerdi, az daha uğraşsalardı be gülüm dersiniz, üzülür, hayıflanırsınız. İşte Lucy de benim için, ne yazık ki öyle oldu :( Yine çok methini duymuş, anam yeni bir Matrix izleyeceğim diye ekram başına koşturduğum bir filmdi. Ancak ne yazık ki ağzımı, Nurella gibi bülerekten kalktım :s 
Konu tam bizim gibi teknoloji dünyasının biricik üyeleri için biçilmiş bir kaftan ancak unutulan; biz Matrix ve Her gibi filmleri izlemiş ve kafaları vurcak yer bulamamış bir zümreyiz. Nitekim, emin yapanlar da bizim klandandır, ancak gel gör ki olmamış anam olmamış :( ve en fenası da böyle bir senaryo heba olmuş diye pek bir üzülüyoruz kuzucum :( yapmayın etmeyin be gülüm...

Comments

  1. Merhaba
    Film finale kadar oldukça güzeldi.Final sahnesi ucu açık yoruma dayalıydı. Bazı filmlerde evet bu tür sonlar güzel ama bu film için keşke vurgulu bir son olsaydı.
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet, dedigin gibi keske, en azından sonu cok daha ugrasılsaydı :( …xoxo :)

      Delete
  2. hahaha nihayet su filmi övmeyen bir blogger yazısı gördüm, nerdeyse ben yazacaktım yeter övmeyin şu filmi diye ki postunu gördüm. çok tırt ve tam bir izle unut filmi, hele usb sahnesi, hele o! neyse spoiler olmasın :) sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. vallahi cok sevindim. zira korka korka yazdım, millet 'sen delisin nasıl begenmezsin' diyecek diye.. aynı dedigin gibi, artık zira usb bile kalmadi hep cloud teknolojileri var. yenilerini bekliyoz diyelim ;) opuyorym coook

      Delete

Post a Comment

Popular Posts