Birchbox Nisan 2014 kutusu..


Aldığım Birchbox’lar toplu halde elime ulaştığı için ben de ancak toplu halde, sonradan yazabiliyorum. Toplu halde gelince denemeye başlamam da geciktiği için yazmam da gecikiyor :( Ancak yine de, ürünlerin nasıl olduğunu paylaşmak adına yazmayı seçiyorum. Umarım faydalı olabiliyorumdur..

Nisan kutusu, Nisan yağmurlarıyla paralel bir konsept bağlamında çok cici mini aktivite kartları ile geldi :) Yağmurlu havalarda neler yapılabilir fikri veren 52 karttan biri ile taçlanan kutumda bana denk gelen; sanırım bir sine-fil’e gelebilecek en manidar kart olmuş :)

Yağmurlu günlerin en iyi arkadaşı çikolata sürprizi ise başta çok sevindirse de pek memnun etmedi :( Chirardelli'nin likörlü çikolata sevmeme rağmen ne yazık ki bunu beğenmedim, hatta 2. lokmamı bile yiyemedim ;( o kadar yani..

Nyakio yüz peeling’i ise organik olması bağlamında çok sevindirdi ve memnun bıraktı, ancak yoğun kahve kokusu biraz rahatsız etmedi değil!

Aynı markanın yüz yağı da çok iyiydi. Kokusunu sevdim, çok yağlı yapmaması da çok iyiydi.
TheBalm’ın bana denk gelen Pie cheek and lip krem anlığı ise çok güzelll… Tek derdi ise, benim açımdan, organik olmamasıydı. Ancak çok sevdiğim için bu sefer sonuna kadar çok severek kullandım..
Klorane kuru şampuan ise tek geçtiğim kuru şampuan olduğu için çok sevindirdi. Yine ilk Birchbox’larımdan biri sayesinde tanışmış ve ilk görüşte, hele ki organik olması sebebiyle katlanarak büyüyen memnuniyetimle bayılarak kullanan bir lovemark’a dönüştü. Diğer birkaç ünlü markanınkini de kullanmama rağmen Klorane’inki muhteşem!!

Cythia Rowley’in göz kaleminin ününü çok duydum ancak hali hazırda kullandığım ve çok memnun olduğum bir kalemim olduğu için henüz bunu denemedim. O yüzden bir şey diyemeyeceğim şimdilik..


Comments

Popular Posts