İçimizde Bir Yer / Ahmet Altan..

Bu kitap ve bundan sonraki deneme kitabı dışındaki tüm Ahmet Altan kitaplarını okumuş, hepsini sevmiş, beğenmiş, bazılarına deli hayran olmuş, elimde okunacak bir kitabı kalmayacağı için yenisini yazana kadar elimdekini okumayan ya da bitmesini yavaşlatan, sürekli ondan alıntılar yapan, birçok yazısını-cümlesini hatırlayan biri, hele ki özellikle (Deryacığımın da dediği gibi) denemelerini daha çok beğenen biri olarak...
ne yazık ki bunu beğenmedim :( belki uzun süredir A. Altan okumadığım, onun diline uzak kaldığım, belki de en son okumamın üzerinde ne kitaplar, ne filmler, ne hikayeler, ne kurgular geçtiği, belki de ee tabii ki Çelik gibi ben de değiştiğim içindir bilmiyorum ancak çok yavan, çok aynı, çok sıradan geldi :( 1-2 cümleciği, tanımlamayı sevdim o kadar. Ama ikiyi geçmez yani.
Oysa ki tez sonrası kitap okumalarıma geri döndüğümde 2 okumadığım kitabı var diye ne çok sevinmiş, heyecanlanmıştım. Şimdi bu böyle olunca en son kitabını okumak için şevkimi de kaybettim :( O kadar yani :(
Meraklısına: Öyle ki Kürşat Başar'ın en son kitabı Yaz, dili ve konusuyla on basar!

Comments

Popular Posts