The Invisible Woman..

Hemen ama hemen yazmak istediğim ve mutlaka ama mutlak izlenmesi için ıslarla tavsiye etmek istediğim bir film The Invisible Woman. Adını ilk, geçtiğimiz Oscar adayları listesinde, tabii ki kostüm dalı adaylığı ile duymuş; dönem filmi olduğunu, gerçekten alıntılandığını, Ralph Fiennes'ın baş rolde olduğunu, hele bir de aşk filmi olduğunu öğrendiğimden beri her gün nete düştü mü düşmedi mi diye paso check ettiğim bir filmdi. Ve sonunda nete düştüğünü gördüğümün akşamında; hem de tam 'ben bugünlerde söyle BBC'nin Jane Eyre tarzı dizileri gibi, o dönemlere ait, şöyle kalevi bir şiirsel film izlemek istiyorum' dediğim bir günün akşamında denk geldi ve izledim.. Ve şaka gibi ancak tam ama tam da istediğim ve beklediğim gibi çıktı.
Eğer siz de saydığım bu sebeplere benim kadar deliriyorsanız hiç kaçırmayın hemen izleyin derim..
hiç tüyo vermiyorum, hiç konusunu monusunu falan da okumayın direkt olaya dalın derim. Çünkü tam da bunu hak eden bir yapım..

Comments