Peki Ben Şimdi Ne Yiycem? / French Oje..

Şahsen alma sebebim; ünlü blogger kızlarımızın dili, yazım tarzının beni çok keyiflendirmesi ve de postmodern birinin tam da bana ve benim gibilere uygun diyet önerileri sunacağıma dair inancımdı.
Ancak beklediğimi bulduğumu söyleyemeyeceğim :/
Evet 2 günde bitirdim, su gibi aktı gitti, okuması çok rahat ve doğaldı. Ancak beni çok güldürmedi ve belki de kendimden birini bulamadığım ya da bir şekilde sınırlandırmak zorunda kaldığı tiplerden birinde yer almadığım için kendime yakın hissetmedim.
Ayrıca zaten hali hazırda green is the new black boyutunu çok iyi bildiğim için bana yeni bir şey hiç söylemedi. Sadece, zaten bildiğim ancak pek uygulamadığımdan dolayı unuttuğum bir iki şeyi hatırlattı o kadar. Ancak kısa ve rahat bir kitap için bu bile benim için büyük bir kâr oldu, onu rahatlıkla söyleyebilirim.

Comments