Vanilya Club - Mayıs '14 kutusu..

Ve 3. Vanilya Club deneyimimle karşınızdayım :)
Mayıs kutusu için söyleyeceklerimi sıralamadan önce bir şeyi vurgulamak istiyorum:
Bence Vanilya Club acilen kutusunu, hiç olmadı rengini değiştirmesi gerekiyor.
Daha önce, üye olmadan, okuduğum pek çok blog yazısında da aynı şeyi okumuştum. Şimdi ben de onlara katılıyorum. Zira çok iç karartıcı. Zaten karton çok kalitesiz, bir de simsiyah, hatta içindeki konfeti paket kağıtları da simsiyah! Şaka gibi. Tamam siyah, asil renktir, klastır, bir yer de lüksü, zarafeti, şıklığı imler, Beşiktaşlıyız da elhamdülillah ancak bir yere kadar. Hele ki bence kadınların kendilerine aldığı aylık yılbaşı paketi olan güzellik kutuları konseptine çok aykırı bir paketleme. Tüm sürprizi, güzelliği, merakı maffediyor resmen. Mesela Birchbox ve Lilakutu'larımı gördükçe mutlu oluyorum, heyecanlanıyorum, 23 Nisan çocuğu gibi hissediyorum. İşime yaramasa da atamıyorum, kıyamıyorum. Ancak Vanilya Club kutularını anında elden çıkarmaya çalışıyorum. Hemen boşaltıp çöpe atıyorum. Çok yazık, çok acı.
En azından logo renklerinden krem yapsınlar bari. Okudum, eskiden öyle imiş, hatta az büyükmüş ve çok kaliteliymiş. Çok yazık etmişler.
İkinci değinmek istediğim nokta ise bu ayki kutu içeriği için de geçerli bir durum. Konan ürünler, kategori olarak, karışım olarak çok iyi.
Örneğin bu aykinde; Color Club oje, İncoco etiket oje seti, BCL Spa vücut peeling sample'ı (hem de organik), Cecile mavi renk göz farı ve Nuxe marka yüz kremi.
Çok güzel, baba gibi parçalar ve birbiriyle uyumlular. Bir sürü krem doldurulmamış kutuya, farklı ürün kategorilerinden (tırnak için 2 tane de olsa, farklılar) birbiriyle uyumlu şekilde karma yapılmış şekilde.
Ve hepsi de her an denenmek istenecek türde, varsa bile elde muadillerinden evde, yine de farklı bir tipinin denenmesi istenen türden.
Amaaa gel gör ki, seçilen türün verilen versiyonları hiç öyle cezbedici değil :( Bilmiyorum belki bu benim için geçerlidir ancak durum bu.
Mesela Color Club ojelere bayılırım. Daha önce Birchbox'tan da 2 tane çıkmıştı ancak onlar çok tatlı şeker pembe ve açık mavi idi. Yani moda olan, herkesin olsa da farklı tonda denemek istediği renklerdendi. Ama bu siyah simlinin tipi çok kötü. Ki ben sim manyağıyımdır ve siyah renk, bu ara çok denemek istediğim bir renkti.
Etiket oje de aynı şekilde. Deli gibi merak ediyorum, çok denemek istiyorum. Ancak bu renk o kadar kötü ki, ne yazık ki denemeyeceğim bile :( Emeğime değmeyecek renkte :(
Cecile göz farına gelince. Yine bence çok kötü bir renkte. Ki ben yeşil ve mavi far kullanan biriyim. Ama bunu da yine denemeyeceğim :(
Nuxe yüz kremi sevdiğim iki üründen biri. Bitkisel ve kaliteli bir kere. Hiçbir zaman krem fazla değildir, tonla var ancak kaç aydır çok krem verdiler, o yüzden 'yine mi kremmm' hissi yarattı, o ayrı :(
Body Scrub da diğer sevindiğim ürün. Organik olması en baba sebep.
Ancak 35 TL'lik bir kutuda 1.5 / 2 beğendik ürün olması çok fena :(
Şimdilik gelecek ay almamayı düşünüyorum ne yazık ki :(
Umarım sesimizi, sesimi duyarlar da biraz değişirler.. :(

Comments