Vanilya Club - Nisan kutusu..

Ve 2. Vanilya Club deneyimim karşınızda :)
İlki kadar memnun kalmadığım, beni eğlendirmeyen bir kutu oldu. Neden mi? Çünkü çok fazla krem çıktı içinden!
4 ürün aynı markadandı. Küçük kutularda olanlarından pek memnun kaldım. İçindekiler konusunda beni mutlu etmese de kokusu, dokusu ile sevindirdi. Hatta annemle kullandık ve onun neler neler kullanıp geçiremediği burnundaki kuruluğu giderdi!
Betty Boop, dumanlı vampir makyajının esas elemanı kalın uçlu kaleme bayıldım. Çok kullanışlı görünüyor. Ne zamandır da denemek, böyle bir şey almak istiyordum. Çok iyi oldu. En kısa sürede deneyeceğim.
Diğer iki tüplü kremi henüz denemedim, iyi görünüyor ama.
Kaş boyaları ise ne yazık ki benim için geçerli değil. Zira saçımı boyatmıyorum henüz.
Umarım 3. deneyimim, ilk kutu kadar keyifli olur ;)

Comments

  1. Bettyboop çıkartmayı kaldırınca altından xp. Markası çıktı çok şaşırdım =/ vanilyaclub tan beklenmeyecek bir hareket =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gercekten mi. Cok sasirdim ve ben de yakistiramadim. Cikartmamistim ben etiketi, bakayim ben de :( iyi dedin, cok sagol.. Xoxox

      Delete

Post a Comment