The Edge of Love.. başrollerde Keira Knightley ve Sienna Miller..

 
Bugünkü filmimiz The Edge of Love (Aşkın Kıyısında) adını taşıyor. Evet, yanlış bilmediniz, bir 2. Dünya Savaşı filmi. Baş rollerde de Keira Knightley ve Sienna Miller var. Aslında 2008 yapımı ancak malum tez yazımı süreci dolayısıyla yeni izleyebildim. Çok mu şey kaçırdım? Hayır. Ne yazık ki beğenmedim. Tek beğendiğimin, alttaki karedeki Keira Knightley'in giydiği siyah çiçekli elbise olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ee malum, tam postallık bir elbise ve Aerosmith'in Crying klibinde (tee lise dönemimde!) Alicia Silverstone'un giydiği elbiseye benzerliğiyle o elbise arayışımı yine kaşımış olmasından gayri :) Yok bulucam ama az kaldı, biliyorum :)
Neyse filme dönersek; hikaye, David N. Thomas'ın 'Dylan Thomas: A Farm, Two Mansions and a Bungalow' isimli kitabı temel alınarak gerçek olaylar ve kişiler üzerinden gidiyor. Bu yüzden bile sinirimi bozuyor çünkü bu, başroldeki Dylan karakterinin gerçekte yaşamış olması sinirimi hoplatıyor. Aktörün ne kadar iyi oynadığının bir kanıtı olarak görülebilse de ben Dylan karakterine deli oldum. Bu kadar kötü, iğrenç, ilham için kadınları kullanan yazar tiplerinin tam prototipi bir kişilik beni benden etti. Oldum olası böyle tipleri haz etmem ve belki de bu yüzdendir ki filmi sevmedim :(
Ancak dönem filmi severim, 2. Dünya Savaşı fonu ilgi alanımdır, Sienna M. bi arz-ı endam etsin kerata ... diyorsanız ;) bakabilirsiniz..

Comments

Popular Posts