deli estetik bir sanatsal aktivite kutusu, çocuklara.. Crafting Connections..

Kiwi Crate postunu hazırladıktan sonra yine sardım aktivite kutuları olayına ve biraz daha araştırma yaptım. Bu vesileyle de acayip cool bir başka marka ile karşılaştım: Crafting Connections. Aslında kendilerini arts&crafts dergisi olarak konumlandırmışlar ancak sattıkları ürünlerin arasında Kiwi gibi, çocuklara özel aktivite malzemeleri dolu, temalı kutuları da var. Ancak Kiwi gibi her ay değişen ve süre giden bir konsepte sahip değil. Sadece dört mevsime göre, o mevsiminin adıyla hazırlanmış kendine özgü sadece 4 tane kutuları var. 
Tasarım olarak bence, inanılmaz artistikler yani çok sanatsal bir görselliğe sahipler; ancak bence iki dezavantajı var: ilki yaşlara göre ayrılmamış, ikincisi ise fiyatı 55 dolar. Zira bazısının içinde iğne ve cam kavanoz var. Benim yeğenlerim gibi küçük olanlara pek uygun değil. Sanırım daha çok ilkokul 3. sınıf sonrası gibi geldi bana. Ama yine de denemeye değer. Acayip heyecanlandırdı güzelliği, estetiği beni. Umarım yeğenlerimle kavuşur kavuşmaz yaparız ;) 
Ayrıca siteleri de inanılmaz bilgilendirici. Birçok fikir veriyor. Ve illa bir şey satın almadan da evde yapılabilecek çok ama çok güzel şeyler öğretiyor. 
Not: En tapındığım tip kutu, Road Trip oldu..elime almak için sabırsızlanıyorum..kendim mi yapsam acaba ne :)



Comments